Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

One night stand-forsikring for gutta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Særlig ;)

 

Hvor ofte har du opplevd å gjøre en jente gravid?

 

Hvor ofte har du opplevd at kondomen har sprukket under en ONS?

 

 

 

Mange av de som har forsikring på mobil, tv, datamaskin som har "ulykker" som ikke hadde hendt dersom de ikke var forsikret.

Hvis du spør, så får du f* meg akseptere svaret.

 

Når folk har "ulykker" med forsikrede objekter, så er det fordi det er penger å tjene på det, f.eks ved å tilegne seg nyeste versjon av gjenstanden uten ekstra kostnad.

Dette kan ikke sies om en graviditetsforsikring.

 

Hvor mange jeg har gjort gravide syns jeg er ganske personlig. Jeg har ingen barn.

Lenke til kommentar
Oi, ikke ille. Øverste, vel og merke. På det under ser du ut som en luksushore, lol.

 

Takker, ja det var vel mest for å flashe litt kløft og da ble det som det ble :D

 

Nei, snart er det helg gitt, lurer på om jeg skal ut å lure noen mannfolk i uløkka. Helst en litt rik en med gode gener så kan jeg suge barnebidrag ut av han i 18 år og leve godt på det :lol::evil:

Lenke til kommentar
Tror jeg kan bidra med gode gener, men ikke pæng enn så lenge. Men du får vel ikke mer barnebidrag om han er rik?

Jo, om han mottar vanlig lønn. Bidrag regnes ut fra lønn om en ikke har privat avtale. Derfro er selvstendig næringsdrivende de strørste rævhøla når det kommer til å ikke betale bidrag. Det fører til at lønnsmottaker uten privat vtale må betale bidraget til dem som ikke betaler bidrag...

Lenke til kommentar
Joda, jeg viste tidligere i tråden at forskjellen på en mann som tjener 400.000 i året, og en som tjener 2 mill i året var tilstede. Den er veldig liten, men fremdeles tilstede. Så jeg tenkte å utnytte meg litt av den da. Alle monner drar vetdu :evil:

 

Det gjør du lurt i. Men hvor drar du for å finne menn med inntekt på 2 mill? Tviler på at det er mange av dem på vanlige utesteder i hvert fall.

Lenke til kommentar
Du har kanskje aldri vært forelsket, f.eks.? Ja, alle mennesker besitter logikk, men i diverse situasjoner så er det mange som hiver den ut vinduet. Bevisst eller ubevisst. Er det logisk å kaste seg ut fra et fly eller en kran, med fallskjerm eller strikk?

 

Uansett er logikk langt fra noen universell sak, da hadde vi ikke hatt krig og diskusjoner. Min logikk er ikke din, min sier at X0=0. Kanskje din, hvertfall fleste andres, sier at X0=1.

Og det er en kjent sak at man enten må kaste logikken på båten, eller bøye den voldsomt for å kunne følge en såpass dogmatisk og konservativ religion som du bruker som eksempel.

Logikk er så absolutt en universell sak, men som regel baserer man en logisk tankerekke på noen premisser. Når disse premissene anses for å være aksiomer, slik det gjerne er med livssyn, opffattes det som fullstendig logisk fra begynnelse til slutt.

 

Tankerekken jeg presenterte er fullstendig logisk, ufattelig enkel, og noe de aller fleste klareer å snuble seg frem til, uansett tilstand.

 

Du tar jo utgangspunkt i at alle/de fleste ser et ukegammelt foster som et liv. Det går simpelthen ikke an å ta utgangspunkt i, da det er feil.

Jeg tar utgangspunkt i at i hvert fall noen gjør det, selv om jeg tror det gjelder de fleste som har hatt et liv groende inne i seg. Dere baserer deres argumentasjon på at noen er "psykokjerringer", som du kaller det, så jeg ser ikke helt hva forskjellen skulle være.

 

Jeg har til gode å se motargumenter som ikke er "du er dum" eller "ta ansvar og vær voksen". Legg nå følelsene til side og diskuter saken.

Rasjonelle motargumenter har blitt lagt på bordet. At du ignorerer dem er ikke helt det samme.

Lenke til kommentar

Hva skjer om du har sex med ei dame, og du bruker kondom. Men så tar dama og trøkker innholdet i kondomen opp i eggstokken og blir gravid? Litt kipt og måtte betale barnebidrag for noe sånnt.

 

 

Om man donerer sæd, misster man ikke da retten til barnet. Og man slipper å betale barnebidrag. Burde ikke noe lignende gå ellers også.

 

 

 

Enn kan begynne og ta med seg en ferdig skrivd kontrakt på byen som dama må skrive under på før enn hopper i køya. Slik att en fraskriver seg allt ansvar. Hadde vært arrtig og prøvd det for morro skyld en gang.

Lenke til kommentar
Han mener tydeligvis at sæd kan overleve i en kondom og lar seg "trøkke inn i eggstokken" slik at dama kan bli gravid.

 

Da er dama god skal jeg fortelle deg

Jøss, du klarte å misse poenget(igjen!).

 

Han snakker om situasjoner hvor jenta velger å bruke en ONS som sæddonor på et eller annet vis, hvorfor da reglene skal være annerledes enn når hun får en legal sæddonasjon.

Lenke til kommentar
Kan ikke sæd overleve i en kondom lenge nok til at jenten kan inseminere seg selv etter samleiet? Hva er antatt levetid på de stakkars svømmerne fanget i en gummiboble?

I optimale forhold(jeg vet ikke hvor kondom ligger på skalaen) kan sædceller overleve opptil 7 dager.

LC velger å fokusere på ordbruken og kritisere den, men jo, det er fullt mulig for jenta å bruke en sprøyte av noe slag til å suge ut sæden av kondomet, og reprodusere en internvaginal utløsning.

Lenke til kommentar

optimale forhold er f.eks inni jenta eller i et glass som holdes varmt. Ikke i en kondom i en søppelbøtte f.eks.

 

Her er noe som kan berolige dere:

 

Spørsmål:

Si at jeg har et samleie og etterpå setter jeg meg på doskålen for å dritte og sæd fra penisen kommer på doskålen og kvinnen jeg har hatt samleie med setter seg på doskålen etter meg. Er det da fare for hun kan uheldigvis få sæden min i skjedet og bli gravid? Hva om det og jeg uheldigvis får sæd på toalettpapiret og hun tørker seg i skrittet med dette toalettpapiret?

 

Hva om jeg har et samleie med kondom, og etter orgasme tar av kondomet og trekker med ut fra skjedet. Kan hun bli gravid av å ligge inntil meg/rundt meg/ved siden av meg etter dette samleiet? Hva med sæd på lakenet?

 

Kan sæden gjøre kvinner gravide, så lenge den ikke er "tørket opp" og er flytende? Hvor lenge etter at sæden har kommet ut av penisen kan den gjøre kvinner gravide?

 

Du/dere skriver at kvinner bare kan bli gravide rundt 14.dager før eggløsning, men for hvor mange dager?

 

Hvorfor skal jeg ikke bekymre meg? Håper dere kan sette av litt tid til å besvare med fyldig info denne gangen! vær så snill, jeg går konstant redd!

(Gravid? / graviditet)

Svar:

 

Hei!

 

* Nei, hun kan ikke bli gravid at å sitte på samme toalettsete som deg etter du har hatt utløsning. Sæd på en toalettsete kan ikke greie å komme seg opp i skjeden til en kvinne.

* Når du er på toalettet går jeg ut fra at du kaster do-papiret etterpå. Ingen bruker vel samme do-papir. Men uansett er svaret det samme - sædcellene må føres opp i skjeden til jenta for at hun skal bli gravid. Man kan ikke bli gravid av å tørke seg på et papir.

* Hun kan heller ikke bli gravid av å ligge inntil deg etter du har hatt utløsning. Sæd på laken kan heller ikke gjøre jenter gravide. Sæden må fysisk føres opp i skjeden for at hun skal bli gravid.

* Dersom sæden oppbevares for eksempel på et glass og holdes varm (kroppstemperatur) kan den leve en stund. Men dersom du ikke ønsker å gjøre en jente gravid er ikke det noe stort problem. Sæd lever ikke lenge andre steder hvor det er tørt og kaldere. Dersom du har fått utløsning bør du tørke deg eller vaske hendene dine / hennes før du / dere fingrer i hennes skjede. Har du hatt utløsning må du ikke føre penis igjen inn i henne igjen uten kondom på, da det kan være igjen levende sædceller i urinrøret.

* Bruker du kondom som prevensjon må du bruke den under hele samleiet. Skulle den sprekke eller falle av bør hun ta angrepille.

* Eggcellen lever bare et døgn og jenter har eggløsning bare en gang i måneden. Det er bare da man kan bli gravid. En jente som har regelmessig mens har eggløsning ca 2 uker etter mensen første dag. Sædcellene kan leve i tre til fem dager inni ei jente å vente på et egg å befrukte. Det kan for mange være vanskelig å beregne når man har eggløsningen og et samleie kan også framskynde eggløsning. Derfor snakker man ikke om sikre perioder, og det er ikke anbefalt å "gamble" på dette som prevensjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...