Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

One night stand-forsikring for gutta


Anbefalte innlegg

Begge forsikringene er like idiotiske da

Nei, det er de da overhodet ikke.

Den ene hjelper noen ved et uhell(om forårsaket av idioti, glemsomhet eller psykokjerringer er irrelevant),

mens den andre hjelper noen til å begrense konsekvensen av en overlagt ulovlig, livsfarlig handling som dreper mange mennesker årlig. Den vil gjøre det mindre farlig, konsekvensmessig, å fyllekjøre, noe som vil få fullstendig katastrofale følger.

Sex uten kondom gir langt fra katastrofale følger, selv om det kan gi komplikasjoner.

 

Sammenligningen din er ikke verdt noe som helst, så slutt å heng deg opp i den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror de fleste drapsmenn hadde blitt veldig glad hvis de kunne gå som frie menn i 18 år mot at de betalte lusne 1500 kroner i mnd for det.

 

Du kan ikke sammenligne barnebidrag med fengselsstraff.

 

 

 

grunnen til at jeg dro inn fyllekjøring var for å poengere hvor idiotisk ideen om forsikring for ONS er. Ikke fordi jeg synes det er like farlig/dumt å ha en ONS som å fyllekjøre . Eller fordi jeg synes de burde ha lik straff.

Lenke til kommentar
Jeg har til gode å se motargumenter som ikke er "du er dum" eller "ta ansvar og vær voksen". Legg nå følelsene til side og diskuter saken.

Motargumentet er veldig enkelt. Det heter å ta ansvar for sine handlinger. Det er ingen menneskerett å være komplett idiot. Enhver er ansvarlig for å ta de forhåndsregler som er nødvendige for å ikke havne i uønsket uføre. Om en lar væreå gjøre det så får en ta konsekvensene. Derfor bør bashoppere regne med å bli hengende i en fjellvegg til det er trygt å redde dem ned. Om det betyr at basehopperen dør i vente på hjelp så er det basehopperen sitt problem. Ser ingen grunn til å forby basehopping, men jeg forventer at enhver basehopper har avklart sitt forhold ti farer og konsekvenser FØR vedkommende hopper. Det samme gjelder for både kvinner og menn FØR de har sex.

 

Ansvarsfraskrivelse er noe av det mest patetiske som finnes.

Lenke til kommentar
Sett at du er typen som lett får jenter på kroken.

 

Ville du med en slik forsikring hatt oftere ONS uten kondom enn du har i dag?

Nei.

 

Fordi om jeg har kaskoforsikring på bilen, driver jeg ikke å kræsjer i folk med vilje. Og fordi jeg har reiseforsikring knekker jeg ikke beinet med vilje.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Sett at du er typen som lett får jenter på kroken.

 

Ville du med en slik forsikring hatt oftere ONS uten kondom enn du har i dag? Sett at du i dag har ONS en gang iblant selvsagt.

 

Man kan være uheldig. Kondomen kan sprekke. Det er dessuten ikke bare snakk om ONS. I et forhold bruker man gjerne ikke kondom.

Endret av buskmannen
Lenke til kommentar

Jeg har opplevd at kondomen sprekker to ganger, og siden det har jeg sluttet med det. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har gjort en jente gravid, men jeg har brukt for mye penger på angrepiller.

 

Jeg er usikker på om jeg hadde hatt ubeskyttede ONS oftere. Sannsynligvis hadde jeg bare fortalt jenten at jeg hadde en slik forsikring, så kunne hun selv styre showet derifra. Ansvarsfraskrivelse er noe av det mest behagelige som finnes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...