Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

One night stand-forsikring for gutta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Putter man tissen sin i ei brødkjerring som med vilje drar på byen hver helg for å pule tilfeldige menn for å bli gravid fordi hun har "såååå lyst på en baby" så får dere takke dere selv fordi dere ikke brukte kondom

 

Menn er ikke tankelesere.

 

Er det slik at mange av dere som er i denne tråden driver å puler villt rundt med fremmede jenter i helgene?

 

Hehe, hadde det bare vært vel...

Lenke til kommentar
Du skulle bare vist du toth, hvor mange jenter som strever for å bli gravide i månedsvis :roll:

Månedsvis? Jeg har en tante som slet i ti år, svigerinner som har slitt i ett, og veninner som har slitt lenger. Så det vet jeg alt om, takk.

Det betyr ikke at ikke innlegget mitt fortsatt er 100% korrekt. Så hva ":roll:" skulle indikere forstår jeg ikke.

Lenke til kommentar
Det virker jo som om du tror at alle damer er ute etter å lure deg til å plante frøet ditt i dem på en ONS :!:

Jeg? Nei takk du, jeg har ingen personlige interesser i denne debatten. Jeg diskuterer bare på prinsippielt grunnlag.

 

..Og hvordan i all verden var det relevant til innlegget mitt? Du er god til å snakke rundt grøten, og langt uttafor middagsbordet, det skal du ha for. :roll:

Endret av toth
Lenke til kommentar
Det virker jo som om du tror at alle damer er ute etter å lure deg til å plante frøet ditt i dem på en ONS :!:

 

Noen er det. Det er argument nok for ONS-forsikring. Hadde alle vært det, ville det ikke vært grunnlag for en slik forsikring.

 

Hva er sjangsen da, for at du både møter på ei sånn sykokjerring OG hun blir gravid til tross for at dere brukte kondom?

Lenke til kommentar
Dere får det jo til å høres ut som om det er en skokk med damer der ute som bare venter på å utnytte sæden deres til å lage babyer!

 

Det finnes et par skrudde damer , men de aller fleste vil ha barn med noen de er kjæreste med da de vil ha en tilstedeværende pappa til barnet sitt.

Damene man er redd for er de som vil bli gravide med en tilfeldig, damene som ikke går på pillen og ikke tar angrepille neste dag og damer som blir gravide (enten ved et uhell eller at man er uforsiktig) og nekter å ta abort av en eller annen grunn. Til sammen er det en del damer der ute.

Lenke til kommentar

Jeg tror menn er en rimelig stor andel av samfunnet, frøken frøken. Dette er snakk om menns rettigheter, sannheten er at menn og kvinner får like mye ut av sexen, kvinner har to muligheter til å terminere svangerskapet mens menn ikke har noen og i tillegg har kvinner en del flere rettigheter og favoriseres når det gjelder hvem som får ungen.

Lenke til kommentar
Når det er så mye bedre å ha sex? Da foretrekker jeg heller å presse jenten til å ta abort slik jeg gjør nå.

 

Ærlig talt, her prøver man å gjøre noe bedre for samfunnet og alt man får er tullete forslag om å ikke ha sex tilbake.

Og hva gjorde du for å unngå at hun skulle bli gravid?

Vi droppet vel begge kondom og hun droppet p-pille, så hun leder 2-1 i hva man kunne gjort for å unngå å bli gravid. Når hun i tillegg ikke tar pillen eller abort så er stillingen 4-1 når det gjelder tabber som førte til barn.

Lenke til kommentar

Var hun sløv med pillene eller lot hun være å ta den med vilje?

 

Jeg gikk tom for piller i jula jeg, og før det gikk jeg maange mnd uten :whistle:

Må hente resept på ny i morgen. Det er bare et slikt "tiltak". Enda mere tiltak å faktisk bli smelt på tjukka, men.

Vi har ikke så veldig lyst på barn akkurat nå. Men typen vet at jeg ikke går på pillene.. og hva resultatet av det kan bli.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Ærlig talt, her prøver man å gjøre noe bedre for samfunnet og alt man får er tullete forslag om å ikke ha sex tilbake.

 

Jeg tror ikke samfunnet hadde blitt noe bedre, av at menn kunne pule rundt uten kondom som de ville.

 

Jente: "har du kondom ? Jeg går ikke på pillene"

Gutt "Det går bra, jeg hopper av i svingen".

 

Gutten kan si "det går bra" , for han har jo forsikring så det gjør ingenting. Så ender det med at dama blir gravid. Gutten vil ikke ha barn, så han bruker forsikringa si. Jenta klarer ikke å ta abort, selv om hun ikke ønsker seg barn akkurat nå.

 

 

 

Hva har samfunnet å tjene på at menn horer rundt og har ONS uten kondom? Det blir flere alenemødre, og mer av skattebetalernes penger går til trygdeytelser til disse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...