humancoreiii Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 As I said, en jomfru gir nok ikke en "het" natt right off the batt Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 As I said, en jomfru gir nok ikke en "het" natt right off the batt Nei, men det er irrelevant, hadde han holdt stille om det så hadde han iallefall blitt én erfaring rikere Men på den andre siden så ble han jo det ved å si det óg, hehe. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Lærte selv på den harde måten at man holder kjeft om man er jomfru:P Jeg hadde selv vært skeptisk til å ligge med en jomfru, med mindre det var kjæresten min eller noe, vet jo aldri hvor sårbare de er. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 As I said, en jomfru gir nok ikke en "het" natt right off the batt Nei, men det er irrelevant, hadde han holdt stille om det så hadde han iallefall blitt én erfaring rikere Men på den andre siden så ble han jo det ved å si det óg, hehe. jaja helt enig,. jeg svarte bare på innlegget over, glemte å quote. han er en erfaring rikere, ikke fortell før etterpå... men hva om hun spør midway? hehe... Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Huff, jeg går rett ut å er en liten dust her og sier: LOL. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Huff, jeg går rett ut å er en liten dust her og sier: LOL. Takk for det fargerike innspillet ditt, nå vet vi det, og jeg er sikker på at trådstarter setter pris på at du ler av han. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Huff, jeg går rett ut å er en liten dust her og sier: LOL. Alle har vel hatt en første gang. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 om han fyren så hadde hatt sex med 1 person før 1-2ganger så vil han fremdeles ikke være noen magiker i sengen. det er kjedelig med sånne useriøse og umodne drittjenter,men slike møter man enten man vil eller ikke. trådstarter kunne som tidligere nevnt bare latt være å fortelle eller skjult det med å si at han ikke var så erfaren.selv om sistnevnte sikkert hadde endt ut døren det også, siden den jenta er såpass umoden og hensynløs. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hun var vel bare sulten på et skikkelig knull, og var litt rask med å beslutte at han her ikke kom til å være noe god. Hun skulle bare prøvd likevel da, egentlig, men skitt. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Huff, jeg går rett ut å er en liten dust her og sier: LOL. Takk for det fargerike innspillet ditt, nå vet vi det, og jeg er sikker på at trådstarter setter pris på at du ler av han. Det var da ikke ham jeg lo av, det var hvordan jenta oppførte seg! LOL fordi jenta tror at det er bare hun som skal tilfredsstilles. Noe som er typisk jente... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Sånne jenter går man fort lei av uansett. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Sånne jenter går man fort lei av uansett. Jepp. Ikke 'no å samle på Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg var i samme situasjon som deg, men holdt kjeft. Jenta bor ikke i samme by, jeg hadde ikke følelser og dreit litt i om det gikk scheise og kunne bli noen erfaringer rikere. Vi hadde sex flere ganger etter det så gikk litt bedre enn for din del ihvertfall =p Men kommer garantert nye muligheter. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) øvelse gjør mester er det noe som heter Endret 24. februar 2009 av Go1den3ye Lenke til kommentar
isprins Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Søren ikke no rart om fyren holder seg unna kvinnfolk ei tid.. En sånn nedtur kan ta kverken på det meste av selvtillit.. Vis det faktisk er fakta at det finnes kvinnfolk som er såpass kjørte i hue da... Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Det du gjør er å bare drite i å fortelle jenta at du er jomfru neste gang. Blir det dårlig, så var det vel bare et ONS likevel Endret 24. februar 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Det du gjør er å bare drite i å fortelle jenta at du er jomfru neste gang.Blir det dårlig, så var det vel bare et ONS likevel excellent point! TS var jo kun ute etter et ligg, kan jo velge å ikke møte personen igjenn.... Smart du! Lenke til kommentar
Syv Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Huff, jeg går rett ut å er en liten dust her og sier: LOL. Takk for det fargerike innspillet ditt, nå vet vi det, og jeg er sikker på at trådstarter setter pris på at du ler av han. Det var da ikke ham jeg lo av, det var hvordan jenta oppførte seg! LOL fordi jenta tror at det er bare hun som skal tilfredsstilles. Noe som er typisk jente... Nice Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Er det rart jenter blir voldtatt? Endret 26. februar 2009 av World Of Warcraft Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Er det rart jenter blir voldtatt? ooooh... smakløse vitser i dag [v] Check Endret 26. februar 2009 av Go1den3ye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå