Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

en festlig opplevelse..

Gjest litegøy

Anbefalte innlegg

Gjest litegøy

Hei, jeg ble med ei jente hjem i fra byen. Det gikk så langdt at vi skulle ha sex, jeg var da ærlig med jenta og sa at jeg er jomfru. Da kasta hu meg ut!

Det lønner seg å være ærlig ja..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 22jenta

Rar dame....I would love to have sex with a virgin....Kan jo forme han akkurat som du vil:) Men skal sies at jeg aldri har hatt sex med en gutt som var jomfru(som jeg vet om i alle fall).

Bedre lykke neste gang!

Lenke til kommentar
hehe, GENIALT poeng, virker som jomfruer burde være "the shit", de kan formes som man vil, er nok ivrige på mere og null kjønnsykdommer (med mindre det er no syfilis i familien)

Bortsett fra at på et ONS vil man helst ha bare sexen kjappt og greit, uten noen prestasjonsangst, surring og for kjapp utløsning. Er jo ikke til å nekte for at en jomfru ikke vil gi den samme nytelsen i senga som en erfaren.

Forsåvidt enig at det var en dårlig grunn til å bli kasta ut. Neste gang lat som du er mester

Lenke til kommentar
Gjest 22jenta

joda jeg ser den, man får nok ikke en "het" natt av en jomfru som ikke vet hva han gjør, men er vel en del menn som ikke vet hva de gjør selv om de ikke er jomfru.

men prestasjon, surring og kjapp utløsning er nok en demper ja

Hvis det skjer er det jo bare å vente litt å prøve på nytt, han kan jo tilfredstille jenta på andre måter så lenge:)

Lenke til kommentar
Gjest 22jenta
Klart det, så lenge vedkommende vet hva han driver med og ikke bare leter og rødmer om kapp ;)

Er jo bare å lære han hva han skal gjøre, så får du det akkurat som du vil.

Lenke til kommentar
Klart det, så lenge vedkommende vet hva han driver med og ikke bare leter og rødmer om kapp ;)

Er jo bare å lære han hva han skal gjøre, så får du det akkurat som du vil.

Såklart, men som regel er det ikke det man ønsker på et ONS. Om jeg hadde hatt et ONS så hadde jeg følt det litt mislykka om jenta var jomfru, for trang og hadde det vondt f.eks.. Blir kanskje noe annet, men det er heller en tid for å ha seg uforpliktet enn å lære opp

Lenke til kommentar

Jenter liker gutter som vet hva de holder på med. Når du fortalte henne at du var jomfru, så gav du nok henne en såpass turn-off at hun ikke lengere hadde lyst på sex, og derfor kastet deg ut. Hun er nok av typen som liker å bli "hersket", som trenger en til å styre showet, og den rollen passet du desverre ikke inn når du sa det du gjorde ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...