Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei jeg har tenkt og bestille meg denne hjemmekino greia. Så lurer jeg på hva trengs for og få surround via pcen på høytalerne og så filmen på tven ?? Og jeg har bestemt meg for det fordi det gikk i min prisklasse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Så jeg trenger ikke et slikt ?? Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Så jeg trenger ikke et slikt ?? Hvis jeg ikke tar helt feil, kan du bruke HDMI-kabel, mellom pc og hjemmekinoanlegg Lenke til kommentar
The True Negoliaz Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) det går ikke da den bare har. HDMI utgang. og ingen ingang.. du må ha en optisk til minijack overgang så blir det bra. de selger det i omtrent alle elektro forhandlere. og på chlas olson Endret 23. februar 2009 av The True Negoliaz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Oki vi har ikke Clash Olson her Men elektro forhandler har vi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå