Ccconker Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Hællois! Går det an å få virus på ps3-en av å legge til venner? Jeg fikk nettopp en mistenksom melding fra en på psn hvordet stod "Hi. Add *****. I got a new account", eller noe i den dur. Alt var så feilfritt skrevet, det var det som fikk meg til å lure Burde jeg legge han till, eller hva? btw, er det anti-virusprogrammer på ps3-en? Endret 23. februar 2009 av Ccconker Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvorfor legge han til, når du er i tvil. Bare å ignorere slik. Men uansett så tviler jeg på om det er virus, vil heller tro at det er en scammer. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) fordi jeg hadde relativt god kontakt med ham ;P Endret 23. februar 2009 av Ccconker Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Ingen flere som har fått denne meldinga da? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har ikke fått en slik melding nei. Så vidt jeg vet er det ikke laget virus for PS3. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Godta han og spør hva han vil. Finnes ikke virus på PS3! Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 PS3 != MSN Skjønte ikke helt hva som var så mistenkelig med meldingen egentlig, det at den var bra skrevet ?? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hællois! Går det an å få virus på ps3-en av å legge til venner? Jeg fikk nettopp en mistenksom melding fra en på psn hvordet stod "Hi. Add *****. I got a new account", eller noe i den dur. Alt var så feilfritt skrevet, det var det som fikk meg til å lure Burde jeg legge han till, eller hva? btw, er det anti-virusprogrammer på ps3-en? http://lmgtfy.com/?q=ps3+antivirus Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 PS3 != MSN Påstår du ar det ikke finnes virus p msn, da? Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 PS3 != MSN Påstår du ar det ikke finnes virus p msn, da? http://www.urbandictionary.com/define.php?term=!%3D Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Hææ? Uansett. jeg syntes bare det virket ratr, men jeg har lagt han til og er helt safe. bynte bare å lure litt. Lenke til kommentar
Vertigo500 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det er teknisk helt umulig å få virus på PS3. Så er det sagt en gang for alle. Det er alle tenkelige beskyttelser ute å går, kryptering, backup, oppdateringer, så det er utenkelig at det noengang vil komme virus på PS3. De som sier noe annet, er enten svært forvirret, eller vet ikke hvordan PS3 er bygget opp. For mer info om emnet, sjekk google etter arkitektur PS3, på engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå