avalaker Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei Noen som vet en måte jeg kan styre spotify på via ipod? Tenkte f.eks på vors så setter jeg opp pcen og kobler den til annlegget og setter den på en trygg plass der ingen får tak i den (eller søler øl eventuelt). Og så kan jeg styre spotify på pcen via ipod touch over netverket. Noen som vet om ett eventuelt program som fikser sånne ting? Mvh Avalaker Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Har du funnet noe svar på dette? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 tror jeg har sett remote desktop løsninger til iphone, kan jo være de funker på iPod også Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jepp, denne appen gjør det Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ja det så dårlig ut, men det var en kommentar lenger ned på siden som kanskje kunne fungere som en løsning på problemene. "Go into System Preferences->Universal Access->Keyboard and select "Enable access for assistive devices". This seems to let Spotifinder take control of Spotify so Forward/Back/Pause/Play start working." Lenke til kommentar
Largie Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Problemet med Spotify er at dem har lukket playeren helt. Du har kun mulighet for neste/forrige, play/pause, stop og volumecontroll... Dvs ganske crappy styring på fest... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Jeg har koda min fjernkontroll slik at jeg kan starte/stoppe, frem og tilbake samt skru lyden opp og ned. Alt har jo sine tastatur knappner =) EDIT: eneste som er litt kjedelig er at Spotify må være oppe, kan ikke være i bakgrunnen Endret 2. november 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Trådløst tastatur er vel det enkleste, men da må man gjerne plugge pc'n i TV'n og. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Eller du kan mekke spotify på ipod touch/iphone og bruke den i stadenfor en pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå