Johandsome92 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei! Her er da enda et spørsmål om hvorfor det trådløse nettverket kobler seg av og på hele tiden. Det er stabilt på skolen, har ikke noe problemer med det der, men hjemme kobler det seg ut hele tiden. (Sjeldent det går 1 min. uten at det har koblet seg ut) Har nettopp formatert laptopen fra vista til XP, og instalert drivere osv. på nytt. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) vil jeg tro det er noe med nettverket ditt hjemme. Problemet kan være så mye, men ta en titt på hvordan routeren er satt opp. avstanded fra maskinen til der routeren står. mange vegger imellom routern og maskin ? ect ect. Endret 23. februar 2009 av Kjellcorp Lenke til kommentar
Johandsome92 Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Det er ikke noe galt med routern, laptopen til pappa har ikke det problemet. Routern er 2-3 m. bortenfor laptopen min, så forbindelsen er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå