Gå til innhold

Trojan.Brisv.A!inf på pcen min :(

Anbefalte innlegg

Hallo Diskusjonen!

jeg har fått trojan.Brisv.A!inf på min datamaskin, jeg får ikkje fjernet den hva pcen min jeg har brukt Spybot og norton internet security online og fekk eit slags *Tool* fra den til å fjerne denne trojanen, jeg brukte den og det programme fant ingen trojaner, jeg såg ein slags topic her på diskusjon.no og der hva det ein som brukte Sikker Modus, men jeg har ikkje peiling på hvordan jeg brukker det på min norton :S noen som kan hjelpe meg og fjerne denne:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
følg veiledningen som er linket øverts i signaturen min :)

Jeg vett hvor trojanen liger.. men har jo avinstallert programmet, og slette alt men den antiviruset sier fortsatt at den trojanen liger der selv om jeg har slettet det, viss du trenger loggen.. si ifra! og fortel meg pliss hvordan jeg kan kjøre i sikker modus har ikkje peiling på hvordan jeg gjør det:(

Lenke til kommentar

kan vi ta dette i denne tråden og ikke på PM? :)

Konfigurere Windows Vista til å vise skjulte filer og mapper:

1.

Åpne mappealternativer ved å klikke Start-knappen, klikke Kontrollpanel, klikke Utseende og personalisering og deretter klikke Mappealternativer.

2.

Klikk kategorien Vis.

3.

Klikk Vis skjulte filer og mapper under Avanserte innstillinger, og klikk deretter OK.

skriv ned følgene så du ikke glemmer det: :)

når dataen starter opp trykker du på F8 MANGE ganger :)

da skal de komme opp et alternativ som lar deg starte i sikkerhets modus.

bla deg fram til Dokumenter/Limewire/incomplete/ og slett alle filene som er der :) nå skrur du av dataen og starter opp i normal modus og ser om norton finner filene igjen :)

Lenke til kommentar
kan vi ta dette i denne tråden og ikke på PM? :)

Konfigurere Windows Vista til å vise skjulte filer og mapper:

1.

Åpne mappealternativer ved å klikke Start-knappen, klikke Kontrollpanel, klikke Utseende og personalisering og deretter klikke Mappealternativer.

2.

Klikk kategorien Vis.

3.

Klikk Vis skjulte filer og mapper under Avanserte innstillinger, og klikk deretter OK.

skriv ned følgene så du ikke glemmer det: :)

når dataen starter opp trykker du på F8 MANGE ganger :)

da skal de komme opp et alternativ som lar deg starte i sikkerhets modus.

bla deg fram til Dokumenter/Limewire/incomplete/ og slett alle filene som er der :) nå skrur du av dataen og starter opp i normal modus og ser om norton finner filene igjen :)

Hei, Beklager det pm greiene.

Jeg gjore som du sa men nå jeg hadde vis skjulte filer or mapper og kjørte på sikkerthet modus så fant jeg ikkje limewire/Incomplete den er sletta helt.. men norton sier fortsatt at den liger i Limewire/incomplete.. :( ..

Hva nå?

+ combofix fungerer jo ikkje, jeg kjører som admin, den laster. Etter det kommer det ein blå skjerm.. som jeg kan skrive på ein liten blå skjerm. Jeg la ner den og klikka på combofix igjen, men IKKJe kjøre som admin.. og da lasten den igjen. Etter det skjedde ingenting.. det er noge galt med den eller gjør jeg noge feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...