Gå til innhold

Sende mange bilder på en gang (epostkonto)

Anbefalte innlegg

Hei. Pleier å sende en del bilder over nett og har til nå brukt hotmailkontoen min som har vært veldig grei der man har kunnet gå inn i mapper og krysse av på de bildene man vil sende, for deretter å kunne sende alle filene på en gang. Denne funsjonen har etter det jeg har sett kun fungert i Internet Explorer men nå fungerer den ikke engang der.

Noen som har noen tips om gode epostprogram der man kan sende bilder. Og er det andre som har hatt problemer med den funsjonen i Hotmail som jeg sikter til? Vil helst unngå å bruke f.eks winzip for å sende mange bilder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Du kan bruke http://www.filemail.com

Takk, men var ikke helt det jeg var ute etter. Denne tjenesten er grei dersom det dreier seg om veldig store filer, men jeg pleier å sende 10 - 15 bilder så det holder med en vanlig epostkonto. Etter at den geniale funsjonen til hotmail forsvant må man nå velge et bilde og laste det opp til kontoen får så å gjenta dette med hver fil noe som er veldig tungvint. Fant ut at på yahoo kan man laste opp alle bildene på en gang etter å ha valgt ut filene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...