Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Trang Forhud hos Ungdom

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest dummegreier

Hei ,er en gutt på 15, jeg tror jeg har Trang Forhud.

Når jeg onanerer klarer jeg ikke å få forhuden bak, og når jeg gjør, gjør det vanligvis vondt, og tar lang tid for å få frem igjenn.

Jeg klarer ikke få den bak i det hele tatt når jeg har stå, men når den er liten klarer jeg å få den bak.

Vet noen hva kan jeg gjøre ?

Vil helst ikke ta operasjon, må foreldrene vite dette ? er ganske flaut å snakke om.

Er det nødvendig å ta operasjonen så tidlig? har hørt at deg er vondt med samleie hvis du har trang forhud.

Er det bare å vente?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest dummegreier
Gikk seg til etterhvert hos meg

Hvor lang tid tok det ?

1 års tid kanskje.

Wubbable, tøying av huden? vet vel ikke jeg

Tøying hver dag? times tid hver dag?

Lenke til kommentar

Det er en bevegelse som er dedikert til å "restaurere" omskjærte peniser. Måten de gjør dette på er å strekke huden veldig forsiktig over en lang tidsperiode, og dette gjør at de gror mer hud.

Jeg vil tro med nær 100% sikkerhet at hvis det hadde vært en dings som du putter under forhuden og som strekker forhuden utover vil resultere i løs og fin forhud etter 6 mnd tid eller noe lignende..

Folk går jo med streng på tenna i flere år, så hvorfor ikke gå med en liten plastikkring som strekker forhuden?

Vær oppmerksom at "strekkingen" her er så mild at du knapt kjenner det. Det skal verken være ubehagelig eller vondt.

Kjør en google du, og finn ut mer om saken - IKKE start med kutting!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...