Gjest dummegreier Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hei ,er en gutt på 15, jeg tror jeg har Trang Forhud. Når jeg onanerer klarer jeg ikke å få forhuden bak, og når jeg gjør, gjør det vanligvis vondt, og tar lang tid for å få frem igjenn. Jeg klarer ikke få den bak i det hele tatt når jeg har stå, men når den er liten klarer jeg å få den bak. Vet noen hva kan jeg gjøre ? Vil helst ikke ta operasjon, må foreldrene vite dette ? er ganske flaut å snakke om. Er det nødvendig å ta operasjonen så tidlig? har hørt at deg er vondt med samleie hvis du har trang forhud. Er det bare å vente? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Gikk seg til etterhvert hos meg Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hva er det du vil vente på egentlig? Og til posteren over meg, hvordan kan slikt "gå seg til"? Lenke til kommentar
Gjest Dummegreier Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Gikk seg til etterhvert hos meg Hvor lang tid tok det ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Eit bilete av kjønnsorganer er fjerna, sånt er ikkje tillatt! Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Gikk seg til etterhvert hos meg Hvor lang tid tok det ? 1 års tid kanskje. Wubbable, tøying av huden? vet vel ikke jeg Lenke til kommentar
Gjest dummegreier Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Gikk seg til etterhvert hos meg Hvor lang tid tok det ? 1 års tid kanskje. Wubbable, tøying av huden? vet vel ikke jeg Tøying hver dag? times tid hver dag? Lenke til kommentar
coRnflEks Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det er en bevegelse som er dedikert til å "restaurere" omskjærte peniser. Måten de gjør dette på er å strekke huden veldig forsiktig over en lang tidsperiode, og dette gjør at de gror mer hud. Jeg vil tro med nær 100% sikkerhet at hvis det hadde vært en dings som du putter under forhuden og som strekker forhuden utover vil resultere i løs og fin forhud etter 6 mnd tid eller noe lignende.. Folk går jo med streng på tenna i flere år, så hvorfor ikke gå med en liten plastikkring som strekker forhuden? Vær oppmerksom at "strekkingen" her er så mild at du knapt kjenner det. Det skal verken være ubehagelig eller vondt. Kjør en google du, og finn ut mer om saken - IKKE start med kutting! Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Eneste metoden jeg brukte for å strekke var fapfapfap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå