Mr. Bojangles Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hei Trenger litt basisplagg, som: - Hvite/sorte/stripete T-skjorter - Hvite skjorter - Jeans Noen steder jeg kan få dette billig, gjerne på nett - evt. i Stavanger-området. Har vært å sett på H&M på Kvadrat etc. men ikke funnet så mye. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 De billigste hvite skjortene jeg vil anbefale selges på Bertoni for 600,- Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Man får fine ensfargede t-skjorter på dressmann. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 www.asos.com Mye fint og billig der! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har dere Zara? Om jeg ikke bommer helt her nå, så har vi Zara i Stavanger. Ellers så har Dressman 3 t-skjorter ( ensfargede ) til 149kr, skyt meg om jeg har feil. H&M har også Hvite/Svarte t-skjorter til 49kr, funker helt fint til å ha under div. hvertfall. Bertoni har vi dessverre ikke i Stavanger områdede, den nærmeste butikken er i Bergen. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Skal sjekke ut Asos. Har ikke sett Zara i Stavanger, trodde kun de var å finne i Oslo? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har dere Spar Kjøp i Stavanger? Det er kansje ikke topp kvalitet,men de har mye billig Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Min feil, husker jeg leste for en stund tilbake at det skulle komme til Stavanger og at de nå var ferdige. Men sjekka det ut nå, og det virker som at de ikke fant gode nok lokaler. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har dere Spar Kjøp i Stavanger?Det er kansje ikke topp kvalitet,men de har mye billig Tskjortene på sparkjøp er ren bomull. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg kjøper helt enkle svarte og hvite slim t-skjorter fra Jack & Joner. Er av Lycra, liker de. Koster en hundrings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå