Kriss^ Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Tenker på å kjøpe meg Hauppauge HD-PVR fra www.amazon.com I norge koster denne ca. 2100, på amazon er den billigere. Men så luer jeg på. Hvor mye tror dere det blir i frakt og hvor lang tid tar det før pakken kommer i postkassen? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Den tar nok lang tid få til Norge. De sier de ikke sender den hit, er ikke alt fra Amazon som blir sendt hit. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Den tar nok lang tid få til Norge. De sier de ikke sender den hit, er ikke alt fra Amazon som blir sendt hit. Ok, da går jeg for den fra Norge. Kompisen min sa det tok 3 dager å få den i postkassen fra han bestilte Lenke til kommentar
sruben Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ang problemet med at ikke alle varer sendes til Norge: Er det noen måte å kun få opp produkter med international shipping når man søker? Kjedelig å måtte klikke seg inn på drøssevis av varer manuelt å sjekke en og en hva det står om shipping. Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Tror en liten huskeregel er at det er elektronikk som ikke blir sendt fra amazon.com. Det er hvertfall det eneste jeg ikke har "klart" å kjøpe fra amazon. På den annen side så har jeg sett svært lite på andre ting enn bøker, DVDer og elektronikk. [edit] Oops gammel OP Endret 9. juni 2009 av IceDale Lenke til kommentar
sruben Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Var inne og tittet på Gillette Fusion barberblader og Meguiars bilprodukter, ikke noe av dette kunne sendes til Norge. Lenke til kommentar
firsom Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Står relativt greit hva de sender og ikke sender hit og hvorfor det er sånn her. Har ikke lest alt, men ser ut til at det ikke er så voldsomt mye de er villige til å hive over dammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå