Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Tven min er begynt og skurre mye, det kommer kun i fra den ene høytaleren på selve tven. Når jeg ser på tv programmer så er det somregele ingenting, men ofte mens jeg spiller eller ser filmer med mye lyd, så begynner det. Er ikke egentlig skurring, og det er ikke der hele tiden, bare når visse lyder på filmen/spillet kommer. Og noen ganger skurrer det ikke i det hele tatt. Noen som vet hva dette kan komme av? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Tråden stenges. Endret 22. februar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg