GeirGrusom Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Høyere minnebruk. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Hei igjen Jeg brukte nettopp denne fiksen og oppdaget at den fjerner mouseover-effekten på Form'ens vindu-knapper (dvs minimer, restore/maksimer, lukk). Har noen peiling om det eksisterer en fiks for fiksen? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Bruker du den på TabControllen, eller på Formen? Hvis på formen, prøv å sett det på TabControllen istedet. Edit: med Aero burde denne fiksen være overflødig, siden alle aero vinduer allerede er double buffered. Endret 5. august 2009 av GeirGrusom Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Bruker du den på TabControllen, eller på Formen? Hvis på formen, prøv å sett det på TabControllen istedet. Edit: med Aero burde denne fiksen være overflødig, siden alle aero vinduer allerede er double buffered. Jeg bruker ikke Aero, det er derfor jeg trenger fiksen Kort oppsummert: Ikke aero + med = ingen flicker, men mouseover effektene forsvinner Ikke aero + uten fiks = flicker, men mouseover effektene er der Skulle ikke være enkelt dette. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Som sagt, prøv å subclass tabcontrollen siden oppførselen til tabcontrolen burde ikke påvirke oppførselen til vinduet. Men jeg opplever ikke noen av disse problemene, så det er vanskelig for meg å sjekke. Men det kan selvsagt også hende at tabcontrollen vil autmatisk invalidate formen når fiksen er satt på. Så jeg tror at du kanskje bare må velge mellom pest eller svak hoste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå