Rallare Svensson Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Velkommen! I senere tid har jeg oppdaget at vi har behov for et nytt husdyr, og da ikke et hvilket som helst husdyr, men et som livnærer seg på støv i større mengder (lat. hyblus monstromus) Har med tanke på dette tatt kontakt med flere zoologer med noe forskjellig utfall. Det skal finnes der ute, men arten er sterkt utrydningstruet grunnet sin allergi mot nedbrytbare stoffer i naturen. Om ikke dette dyret (hvis navn er ukjent) formerer seg snarest, noe som er meget usannsynlig, har vi og 3 av våre nye zoologiske venner funnet ut at vi er nødt til å ty til høyst avansert genteknologi. I regi av dette prosjektet har vi da behov for: 3 Bio-ingeniører 7 Genteknikere 1 Zoolog (Halvard klarte ikke stresset) 1 HR-manager 2 PR-assistenter 1 Overingeniør 1 Laborantingeniør Vi har utviklet en prinsippskisse (legges ved) over de 2 foregående måneder, så jeg håper på innspill og konstruktiv kritikk siden dette har gått ut over både julefeiring og hanukkah for de involverte. Tar forbehold om eventuelle endringer. Mvh Håkon & Christian Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det enkle er ofte det beste... Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) You Seriuos? Blir ikke dette litt for manuelt? Tror Håkon og Christian her snakker om et litt mer genetisk helautomatisk "produkt", som også kan ha som oppgave å fungere som et kjæledyr? Uansett virker dette som et spennende prosjekt. Jeg studerer for tiden til en mastergrad i elektronikk og dette kunne passet fint i sammarbeid med en hovedoppgave vi straks skal starte med. Om du gir meg og gruppen litt tid kan vi forsøke iallefall å utvikle støvsugerdelen av ideen som her presenteres, for deretter å ta kontakt med biologistudentene å høre om de kan skyte inn noe. Om dette virker passende for deres behov, vennligst PM EDIT: leif Endret 22. februar 2009 av sinnadyr Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Det enkle er ofte det beste... Nå synes jeg du er litt for trangsynt i vår teknologiske tidsepoke. Med all forskning som foregår nå til dags så burde dette ikke være et hinder. Har bl.a. sett på Discovery at noen flinke folk holder på å automatisere rutinen vi kaller å "stå opp om morgenen". Hvorfor skal ikke vi hjelpe til med å introdusere et slikt prosjekt ? @khaffner Så seriøs som OT-baren kan være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå