Gå til innhold

Unreal tournament 2003

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruk hjelp-funksjonen. Søk på System Restore (Systemgjenoppretting) der, og den skal vise deg det. Du finner det i hvert fall her i engelsk versjon av XP: Start -> All Programs -> Accessories -> System Tools -> System Restore, om jeg ikke tar feil. Husk å velg en dato før problemet oppstod.

Lenke til kommentar
jeg mener sanoj :oops:

Heh, null problem. :wink:

Og; folk trenger ikke å bry seg når det gjelder mitt forferdelige navn. Bruk det gjerne, men bare så folk vet det, det var ikke ment som mitt nick. Vurderer ofte å oprette ny bruker, men får aldri gjort det, pluss at jeg er kjent med noen folk her nå, så å skifte blir bare dumt. Kjipt nick. :x

Lenke til kommentar
Be en moderator skifte for deg da, er folk som har fått det til før.

Heh, takk for tips. Skal vedde på at det er enkelt for dem, men dem har sagt at dem ikke gjør det. Har spurt et par ganger. Vet at et par moderatorer her har fått skifta nick, bl.a. Bryr meg lite, egentlig. Jeg er kjent som sanoj_20, og det funker rimelig bra, egentlig, selv om jeg hater det. :D Om ikke en administrator sier til meg at jeg kan få lov til å skifte det nå, så driter jeg i det. :wink:

Lenke til kommentar
Be en moderator skifte for deg da, er folk som har fått det til før.

Heh, takk for tips. Skal vedde på at det er enkelt for dem, men dem har sagt at dem ikke gjør det. Har spurt et par ganger. Vet at et par moderatorer her har fått skifta nick, bl.a. Bryr meg lite, egentlig. Jeg er kjent som sanoj_20, og det funker rimelig bra, egentlig, selv om jeg hater det. :D Om ikke en administrator sier til meg at jeg kan få lov til å skifte det nå, så driter jeg i det. :wink:

Jeg synes i grunn av moderator her er litt for strenge, her om dagen låste de en forum fra meg fordi jeg hadde den i feil kategori. På club-siemens for eksempel, så hjelper de deg med å flytte den over.

Lenke til kommentar

Gidder ikke quote nå. Guom: Er uenig. Om man er passe klok, lærer man det etter en gang. Gjør aldri slike feil igjen etter å ha fått en post stengt langt tilbake i tida. Funker svært bra, etter min mening. Så slipper moderatorene å streve med å flytte feilpostede tråder hele tida...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...