Leska Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Eit bilde eg tok den første kvelden etter eg fekk stativet mitt. Var egentleg berre ute ein tur for å ta eit par bilder for å prøve ut nattfotografering. Det eg er ute etter her er egentleg berre om dette er ei fornuftig bruk av HDR. Men sjølvsagt, all anna kritikk er også velkommen, men eg rekner med det blir ein del av det. Det var regn ute så ein del av bilda eg tok blei tatt ut vinduet av bilen uten stativ. Dette fekk eg tid til å bruke stativ til 5 eksponeringar, dei fleste med skavankar. Einaste eg ikkje klarte å få vekk når eg editerte bildet i Photomatrix var den svarte flekken oppe til høgre på bildet, og eg lagde HDR bildet inne i bilen på laptopen og. Dersom nåken har ein forklaring på korleis eg fekk den svarte flekken så er det også interressant, kan det være eg har hatt nevane mine på plassar eg ikkje burde? Det var forøvrig eit Nikon D80 med eit Tamron 11-18 objektiv. Det var meint å være eit 3 eksponeringsbilde, men måtte bruka eit par ekstra for å få vekk svarte flekkar og ghosting her og der. Bildet er tatt på eit industriområde på Tananger (Stavanger/Sola). Lenke til kommentar
znace Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 lese retningslinjene først kansje? Lenke til kommentar
Leska Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 lese retningslinjene først kansje? Ja, eg leste gjennom dei, fleire ganger for å være sikker på at eg gjorde alt riktig. Og etter nå ha lest gjennom dei igjen kan eg ikkje sjå kva eg har gjort galt. Kan du væra så vennlig å komma med nåke litt meir konstruktivt kva eg har gjort feil så eg kan få det retta? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Nei, det er ikke godt å si hvilken regel du skulle ha brutt. Muligens en litt kreativ omgåelse av tre-ords-regelen, men da er man streng. Jeg har ikke tenkt på det selv, men jeg kan se at HDR kan brukes fornuftig til nattfoto. Men da må det gjøres skikkelig, så du får prøve igjen en natt det ikke regner slik at du slipper å stresse. Når det gjelder selve motivet, så lider det av at du står får langt nede - det blir for mye vei og gjerde. Det at du har med litt av kranen er positivt. Når det gjelder den sorte flekken, så ser jeg ikke den på den skjermen jeg sitter på nå. Tom Lenke til kommentar
Leska Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Nei, det er ikke godt å si hvilken regel du skulle ha brutt. Muligens en litt kreativ omgåelse av tre-ords-regelen, men da er man streng. Jeg har ikke tenkt på det selv, men jeg kan se at HDR kan brukes fornuftig til nattfoto. Men da må det gjøres skikkelig, så du får prøve igjen en natt det ikke regner slik at du slipper å stresse. Når det gjelder selve motivet, så lider det av at du står får langt nede - det blir for mye vei og gjerde. Det at du har med litt av kranen er positivt. Når det gjelder den sorte flekken, så ser jeg ikke den på den skjermen jeg sitter på nå. Tom Ah, trudde da var at ein skulle ha meir enn 3 avsnitt eg, så kan ha bomma der ja. Ja, eg og følte eg var litt langt nede, men det var det beste motivet eg kunne finne der og då der eg kunne fått testa ut effekten av å bruke HDR, som er synlig når ein ser på originalmotiva. Men dei er i RAW format og 10mb stk. Av ein og anna grunn har eg ikkje Photoshop på laptop'en lengre. Hadde ikkje biltaket vært så vått kunne eg satt opp tripoden der. Den sorte flekken kan eg ikkje sjå på dataen eg sitter akkurat nå eg heller, men så er det jo ein P4 2GHz med 512 mb RAM og 15" skjerm. Bra dei investerer litt på kurssenteret. Men takker for svar, og skal sjølvsagt prøve igjen der eg føler bruken er fornuftig. Aksel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå