MrL Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Hei, lappen nærmer seg, og jeg har tenkt til å handle inn en GPS snart. Jeg har 0 peiling på dette, jeg har bare disse kravene: - Litt stor skjerm - Fotoboksvasling - Enkel og ellers bra Pris: Fra ca 1200 kr til ca rundt 2500 kr Det er fint om dere kunne poste ikke bare en, men flere stykker dere har gode erfaringer med i denne prisklassen, så jeg kan ta en titt og har litt å velge mellom. Endret 26. februar 2009 av MrLG Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Kjøp TomTom 730 og bli fornøyd http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...HUAAAEOFeI03xiL Har selv storebroren 930, kan ikke si annet enn at jeg er storfornøyd:-) Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Kjøp TomTom 730 og bli fornøyd http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...HUAAAEOFeI03xiL Har selv storebroren 930, kan ikke si annet enn at jeg er storfornøyd:-) Takk for tipset. Fint om du(eller noen andre) også kan poste noen flere, så jeg har litt å gå på. Men skal ta enn titt på den Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 TOMTOMen ble litt for dyr, trenger tross alt egentlig ikke såå bra GPS MEN!, Noen som har efaringer med MIO? Jeg fikk et tilbud på å kjøpe en MIO 580 til ca 1500 kr, denne koster ca 2500 kr vanligvis. Er den verdt penga? Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Mio er ikke så værst, men tomtom er best. TomTom One XL bør være perfekt for deg. Ingenting kan måle seg mot brukervennligheten til TomTom er min erfaring. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Mio er ikke så værst, men tomtom er best. TomTom One XL bør være perfekt for deg. Ingenting kan måle seg mot brukervennligheten til TomTom er min erfaring. Okei, men mener du at den Tomtomen til 1800 kr er bedre enn den mioen til 2500? Har du prøvd begge, eller bare tror du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå