Raslefu Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Har en N95 8GB mobiltelefon. Meldingsminnet er helt fullt (3800 meldinger i innboksen). Faktisk er minnet så fullt at jeg får beskjed om å stenge programmer for å komme inn i innboksen. Jeg har ingen andre programmer oppe, annet enn "Meldinger" og "Ventemodus". Jeg har nå utført en content copy (gjennom PC Suite) til PC, men dette programmet lager jo bare en fil som er uleselig. Det jeg lurer på er om noen vet om hvordan man kan gå inn på SMS innboksen via PC, slik at jeg kan lese de nyeste meldingene jeg ikke får tilgang til pga minnemangel på mobiltelefonen? Greit å vite hva som står i meldingene, før jeg sletter innboksen på mobilen, nå som jeg har gjort en content copy til PC. Er dette mulig. Hvis det er det; hvordan går jeg frem? På forhånd, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Nokia PC Suite? Uansett trenger du bare slette noe fra telefonminnet for å få tilgang. SMS langres på telefonminnet sammen med alt det andre du har der så om du ikke har noe annet lagret på telefonminnet får du plass til over 300000 meldinger. Lenke til kommentar
Raslefu Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Ok, hvordan får jeg fysisk tilgang til innboksen gjennom PC Suite, utenom Content Copier? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Trykk på meldingssymbolet under kalenderen så kommer hele innboksen din opp. Lenke til kommentar
Raslefu Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå