asyrst Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Noen som har samme problem? jeg skriver format a:/s ugyldig parameter - /s Jeg kjører winXP Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 format i cmd-prompten i w2k/XP har ikke denne opsjonen (forståelig nok). www.bootdisk.com er din venn. PS: Den signaturen din er vel stor/lang. Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 format i cmd-prompten i w2k/XP har ikke denne opsjonen hvorfor ikke ? og hvordan skal jeg klare det da? PS: Den signaturen din er vel stor/lang. Jeg vet ! Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 hvorfor ikke ? og hvordan skal jeg klare det da? Gjentar http://www.bootdisk.com/. Last ned den som du ønsker og kjør filen. Ikke vanskligere. PS: Den signaturen din er vel stor/lang. Jeg vet ! Det er veldig lett å fikse det problemet. Du trykker på "profil" og sletter det under "signatur" som ikke har rellevasne(les: alt) Lenke til kommentar
eiga Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 format i cmd-prompten i w2k/XP har ikke denne opsjonen hvorfor ikke ? og hvordan skal jeg klare det da? WinXP har ikke filene liggende i filsystemet(format a: /s KOPIERER systemfilene). Formater disken og velg 'ms-bootdisk' og du får en bootdisk med støtte for cd-rom i tillegg(tror jeg...) Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 format i cmd-prompten i w2k/XP har ikke denne opsjonen hvorfor ikke ? og hvordan skal jeg klare det da? WinXP har ikke filene liggende i filsystemet(format a: /s KOPIERER systemfilene). Formater disken og velg 'ms-bootdisk' og du får en bootdisk med støtte for cd-rom i tillegg(tror jeg...) ok fra min datamaskin mener du ? formaterte og krysset av for "gjør dette til en oppstartdiskett for MS-DOS" kan det være feil ? Lenke til kommentar
eiga Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 formaterte og krysset av for "gjør dette til en oppstartdiskett for MS-DOS" kan det være feil ? Du har sikkert allerede funnet ut at det fungerer :wink: Lenke til kommentar
Grobo Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 hehe. skriv "format c: /q" Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 hehe.skriv "format c: /q" sikkert lurt det ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå