Gå til innhold

Spørsmål ang. jobb i forsvaret

H09I6AN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ansetter forsvaret folk med sivil utdanning til militære stillinger?

Tenker da på operativ marine, altså hvis jeg er utdannet styrmann,

kan jeg da få jobb som styrmann i marinen?

da er du drømme-mannen tel forsvaret. Da sender de deg på ett års befalskole med full betaling, også har du et års bindignstid, å etter det fortsetter du eller slutter. Kan være du kan ta et kortere kurs, å fortsatt få jobb, men de mulighetene har ikke jeg undersøkt noe grundig, da jeg etter 3 år vgs, 3 år på høgskole, ett år dårlig betalt fartstid, ikke annser det som relevant å tre inn i en dårlig betalt jobb i forsvaret. har jeg først brukt 7 år på å bli styrmann, tar jeg det siste året også for å komme på toppen.

Lenke til kommentar
da er du drømme-mannen tel forsvaret. Da sender de deg på ett års befalskole med full betaling, også har du et års bindignstid, å etter det fortsetter du eller slutter. Kan være du kan ta et kortere kurs, å fortsatt få jobb, men de mulighetene har ikke jeg undersøkt noe grundig, da jeg etter 3 år vgs, 3 år på høgskole, ett år dårlig betalt fartstid, ikke annser det som relevant å tre inn i en dårlig betalt jobb i forsvaret. har jeg først brukt 7 år på å bli styrmann, tar jeg det siste året også for å komme på toppen.

Takker for svar.

Det høres flott ut :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...