Roug Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Har en amd athlon xp 2500+ har overklokka den litt 250 mhz eller no.. har lyst t å gjøre d mere.. men e redd får å ødelegge den... ligger på 40 grader me en twin vifte lurer på hvordan jeg gjør den stabil .. setter jeg den opp bare litt til så bynner maskina å skru seg av selv osv....... vil bare vite hva jeg skal gjøre får å holde den stabil har asusa7n8x Lenke til kommentar
Roug Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 å hvordan ram er den beste til å over klokke me?? e litt noob når d handler om overklokking har en 256 å 1 512 mb ddr 333 apacer ram brikker Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 lurer på hvordan jeg gjør den stabil .. setter jeg den opp bare litt til så bynner maskina å skru seg av selv osv....... vil bare vite hva jeg skal gjøre får å holde den stabil For å få et overklokket system stabilt pleier man å sette opp Vcore! Men dette fører til økt temperatur, så følg med på tempen hvis du øker den!på tempen hvis du øker den! Lenke til kommentar
Roug Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 økte vcore... d som skjedde da var at jeg fikk masse masse feil i windows at den ikke kom inn.... økte den fra 1.60 til 1.75 da skjedde d ... kjører på 12x 173 stabil temp på 43.. den går stabilt nå.. så skal jeg øke fsben me 1 hele tiden å se når den blir ustabil.. da skal jeg øke vcoren?? Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Ja det er en fint metode for å finne ut hvor høyt du kan komme! Lenke til kommentar
Josten Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Å øke fra 1,6 til 1,75 er kanskje et littraskt hopp. Kjører du minnet og prosessor synkront? I såfall kan det være minnet som ikke vil mer (hvis du overklokker fsb da....), la merke til at du hadde 333-minne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå