tjobings Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hei Kødder jo med startsperra på Voyageren så lurte Har noen noengang hørt om att mobiltelefonen kan ødelegge nøklene??? Veit min type mob har tatt knekken på minibank kort så lurte litt på nøklene da...står i instruksjons boka att en ska vere forsiktig med magnet felt.... Lenke til kommentar
O_K Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei Kødder jo med startsperra på Voyageren så lurte Har noen noengang hørt om att mobiltelefonen kan ødelegge nøklene??? Veit min type mob har tatt knekken på minibank kort så lurte litt på nøklene da...står i instruksjons boka att en ska vere forsiktig med magnet felt.... Mobiltelefoner gir magnetfelt, så det kan ødelegge. Normalt går det sikkert greit, men om nøkkelen ligger helt inntil antennen når du mottar en samtale så kan det jo hende at det skjer noe. Lenke til kommentar
tjobings Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Har funne ut att startmotor skal gå sjøl om startsperra er på så mistenker det for å vere noe annet... Lyser ikkje i displayet som viser hvilket gir den står ,park,drive ,nøytral osv.... Kan vær ein dårlig kontakt der men har ordna så eg får tatt den inn til ein diagnosetest i ettermiddag så får tru dei kan finne ut noe;_)) Lenke til kommentar
O_K Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Har funne ut att startmotor skal gå sjøl om startsperra er på så mistenker det for å vere noe annet...Lyser ikkje i displayet som viser hvilket gir den står ,park,drive ,nøytral osv.... Kan vær ein dårlig kontakt der men har ordna så eg får tatt den inn til ein diagnosetest i ettermiddag så får tru dei kan finne ut noe;_)) Hvis det ikke lyser der kan det være noe galt med sensoren i gearspaken. Biler med automat starter ikke om ikke bilen vet at den står i N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå