Goliat93 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hei jeg har en 1 måned gammel Hp pavillion dv5 1095eo. Min høyre piltast er falt av. De små metall greiene i selve tastaturet som er til for å feste tasten i, er knekt. Så jeg lurer på om det er noe jeg kan gjøre. Kan jeg sende den på reparasjon? Hva skal jeg evt ringe?. Kan jeg kjøpe et nytt tastatur? Det er ikke mulig å sette tasten på plass. Jeg har prøvd å lime, noe som funker greit dårlig. På forhånd takk Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ja, du kan kjøpe nytt tastatur, eventuelt ringe HP. Å bytte tastaturet er enkelt, normal pris for bytte av tastatur varierer veldig... (de fleste serviceverksted som jeg har vært borti berenger 1/2 til 1 time alt etter om de må hente pc'en etter innsending ol) Ring først og fremst HP og sjekk om du kan få det på garanti. Deretter sjekk pris på tastatur. Hvis du bare har 2 tommeltotter så får du til å bytte tastaturet selv. Lenke til kommentar
Goliat93 Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Ja, du kan kjøpe nytt tastatur, eventuelt ringe HP. Å bytte tastaturet er enkelt, normal pris for bytte av tastatur varierer veldig... (de fleste serviceverksted som jeg har vært borti berenger 1/2 til 1 time alt etter om de må hente pc'en etter innsending ol) Ring først og fremst HP og sjekk om du kan få det på garanti. Deretter sjekk pris på tastatur. Hvis du bare har 2 tommeltotter så får du til å bytte tastaturet selv. Men hvordan? Lenke til kommentar
Goliat93 Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Og eventuelt hvor får jeg kjøpt nytt? Jeg bor i oslo Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ta kontakt med HP kundeservice og spør om de kan sende deg nytt tastatur. hp.no Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ja, du kan kjøpe nytt tastatur, eventuelt ringe HP. Å bytte tastaturet er enkelt, normal pris for bytte av tastatur varierer veldig... (de fleste serviceverksted som jeg har vært borti berenger 1/2 til 1 time alt etter om de må hente pc'en etter innsending ol) Ring først og fremst HP og sjekk om du kan få det på garanti. Deretter sjekk pris på tastatur. Hvis du bare har 2 tommeltotter så får du til å bytte tastaturet selv. Men hvordan? Som nevnt, ring HP først og fremst, de kan fortelle deg hvor du kan få tak i nytt tastatur. Normalt sett er det ett par skruer på undersiden av maskinen som man må løsne/ta av, kanskje fjerne noen klips og vippe opp tastaturet, men dette varierer veldig fra modell til modell og det aller enkleste er å spørre HP om de ikke har en online brukermanual eller noe for bytte av tastatur, samtidig som du ringer og spørr om hvor du kan kjøpe det, eventuelt pris. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 HP Pavilion dv5 Entertainment PC - Maintenance and Service Guide Tastatur kan kjøpes av bl.a. EET på telefon 22 91 95 00. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå