SiggyT Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Kjøpte for 2-3 mnd. siden en RAM brikke på bruktmarkedet til hardware.no. Betalte forskudd som jeg stort sett alltid har gjordt ved kjøp av komponenter på nettet. Siden har jeg ikke hørt et kvidder fra selgeren etter utallige purringer på mail. Etter en stund ble også denne e-mail adressen gjordt passiv. E-mail adressen stemte heller ikke med navnet fant jeg ut senere. Mail adr. han brukte var [email protected] og navnet som vistes i mail-in-boksen var Jan Ole Larsen. Derfor, hvis dere kommer borti en kar som heter Andre Pedersen (dette fant jeg ut fra bankutskriften) som skal selge dere RAM eller noe annet, så skygg banen, eller betal ikke på forskudd. Skulle dere kjenne til denne karen så send meg gjerne en mail. Slike folk må vi gjøre hva vi kan for å få stoppet. :x Dere andre som måtte hete Andre Pedersen og som er uskyldige i denne saken får ha meg unnskyldt. PS. Svar som "der kan du se så dum du var som betalte på forskudd" o.l. vil jeg helst spares for. Min kone har allerede sagt det ca. ettusenfirehundreogsekstitre ganger. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 hater sånne idioter. bare hater dem. har selv vært borti at jeg har solgt en ting, sendt den som oppkrav og fått den tilbake i retur 14 dager senere fordi at den ikke ble hentet. Men gå til purken med saken du. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Hatar dei eg og!!!!! Noken burde banke dei som bare **** Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Noen brude banke¨deg åsså! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå