Gå til innhold

Nyhet: Rå spill PC fra MSI til en utrolig pris.

Shushi

Anbefalte innlegg

Hei, jeg leste om denne PCen: MSI GT627 . Denne klarer 29 FPS med Crysis på high (1280 x 800 oppløsning), men koster kun 7995Kr i USA (selv i USA er dette veldig billig).

Tenkte dette var en liten sensasjon. Så hva tror dere denne kommer til å koste i Norge (hvis den kommer), og når den kommer (hvis den kommer)? Jeg trenger en ny PC, så jeg kommer nok til å kjøpe denne (hvis den kommer til Norge da).

Spesifikasjoner (på Engelsk):

* Intel Core 2 Duo P8400 (2.26GHz, 1066MHz, 3MB Cache)

* 4GB DDR2 memory

* Windows Vista Home Premium (32-bit, SP1)

* NVIDIA GeForce 9800M GS graphics (1GB GDDR3)

* 15.4 WXGA Glossy Display (1280x800)

* DVDRW-SuperMulti

* 320GB hard drive (7200rpm)

* 802.11 b/g/n Wireless LAN with Bluetooth

* 90W (19V) Power Supply

* Battery: 6-cell

* Weight: 5.6lbs

* Size: 14.09"(L) x 10.24 "(D) x 1.06"~1.22"(H)

* Warranty: 1-year parts/labor

* MSRP: $1,149

MSI_GTlaptop.jpg

Endret av Shushi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hva synes du om PCen da? Den ser jo fortsatt veldig god ut, synes jeg (selv med så "lav" oppløsning).

Det eneste jeg synes er dårlig, er designet (litt for "spesielt" for meg, foretrekker enklere ASUS eller Acer design), og at Ram'en er kun DDR2. Men er det så stor forskjell mellom DDR2 og DDR3 da?

Endret av Shushi
Lenke til kommentar

Fant ut prisen I tyskland: 10005Kr, eller 1150 EURO. Blir vel rundt 10,000Kr den kommer til å koste i Norge. Et av de aller beste tilbudene man kan få, med andre ord.

Angående temperatur: Den kan bli høy (hvis turbo-gear funksjonen er satt på, og at et ressurskrevende program er på), men ikke ustabil. Sjekk den artikkelen i min første post. Så jeg ville ikke akkurat bekymret meg for kjøling. Og artikkelen sier også at byggekvaliteten er god.

Endret av Shushi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...