TheSleepwalker Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Kjøpte dynastar troublemaker i fjor. De er montert på center-merket slik at det er midt under foten, men jeg synes de er litt langt frammonterte da. De blir litt "framtunge" for pudder og litt ekle å kjøre på generelt. Går det ann å flytte de lenger bak til standard eller mellom center og standard montering? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jepp. Om du har flaks trenger du kun å skru selv. Da kan du flytte både for- og bakbinding bakover. Om platen ikke tillater at du flytter de nok bakover må du montere bindingene på nytt. Det kan gjøres selv, eller du kan få en sports-butikk eller skiutleie til å gjøre det. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 bindingene er montert direkte på skiene, ikke på sånn lang metallplate som man ser på mange racingski. skal prøve å kjøre ut sesongen for å se om jeg får en bedre følelse til de, men hvis jeg rett og slett ikke får ting til å stemme så er det rett til nærmeste sportsbutikk. Noen som har noen ide om hva det vil koste å få de flytta forresten? Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 bindingene er montert direkte på skiene, ikke på sånn lang metallplate som man ser på mange racingski. skal prøve å kjøre ut sesongen for å se om jeg får en bedre følelse til de, men hvis jeg rett og slett ikke får ting til å stemme så er det rett til nærmeste sportsbutikk. Noen som har noen ide om hva det vil koste å få de flytta forresten? 200-250 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå