winner_100 Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 er det noen som har et godt forslag til et nytt tastatur. klarte akkurat å helle et glass med brus nedi. har noen et godt forslag (spørsmålstegn) dette innlegget er nesten håpløst å skrive ettersom enkelte taster ikke funker . jeg må ha et nytt tastatur fort. takker på forhånd. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Tja.. Hvor mye penger har du tenkt til å bruke? Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Kjøp et: http://www.psdata.no/product.asp?id=&sku=9...us+%2F+Tastatur Veldig bra! Lenke til kommentar
Legion Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Keytronic helt klart det beste tastaturet Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Kjøp et: http://www.psdata.no/product.asp?id=&sku=9...us+%2F+Tastatur Veldig bra! Lenke til kommentar
capy Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=2&s=pl veldig bra og svart:) Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Enig med Thanatos og Gef det Logitech tastaturet er sikkelig digg Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 på komplett er det et loggitekk tastatur til 158kr jeg har det det er råbra iforhold til prisen! anbefales sterkt! Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 på komplett er det et loggitekk tastatur til 158kr jeg har det det er råbra iforhold til prisen! anbefales sterkt! Må si meg helt 100% enig. Har et slikt selv og er veldig fornøyd med det. ANBEFALES!! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Kjøpte et Labtec tastatur for 79kr på komplett.no Det har ikke akkuratt mange ekstraknapper, men det er veldig godt å skrive med. Angrer ikke på det kjøpet. Godt tastatur til en latterlig billig penge. Kjøp det hvis du ikke ønsker å bruke mange penger på tastatur. Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Nå må dere tenke litt. hvis han skal kjøpe dete på nettet må han jo betale ivertfall 100 kr i porto... Det er litt bØg å betale mere i porto en for selve varen.. :o Lenke til kommentar
capy Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 neineinei! se på forslaget mitt lenger oppe. keytronic ER best. keyboardet jeg viser til har LIVSTIDSGARANTI! OG det er svart. og om du blir sur, så er det bare å slå til det. det går bare ikke i stykker. og skulle det gjøre det, så får du nytt. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Kjøp et: Black Logitech Internet Navigator Keyboard SE (Norwegian, USB/PS/2) Veldig bra! (Legg merke til den forbedrede linken) Lenke til kommentar
capy Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 keytronic lifetime har blitt testet med 20 milioner tastetrykk. det er det ikke mange som har:) Lenke til kommentar
capy Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 ellers kan du gå for denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=2&s=pl samme som lifetime keyb. men denne har ikke livstidsgaranti. til gjengjeld har den blitt testet med 30 milioner tastetrykk. (stakkers testere:) ) uansett så er den ca halvparten så billig som lifetime. hare ca 230,- Lenke til kommentar
It's me Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Kjøp et: Black Logitech Internet Navigator Keyboard SE (Norwegian, USB/PS/2) Veldig bra! (Legg merke til den forbedrede linken) Skal du kjøpe et dyrere tastatur vil jeg annbefale det som det linkes til over. Det er det beste tastaturet jeg noensinne har brukt, og det har et pent design også. Annbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 logitech tastaturet er bra, men softwaren som kontrollere "spesialknappene" suger vilt med flere brukere samtidig i XP! arg Lenke til kommentar
haakka Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 logitech tastaturet er bra, men softwaren som kontrollere "spesialknappene" suger vilt med flere brukere samtidig i XP! arg funker fint til meg d. jeg her 5 brukere med forskelige fuksjoner på knappene Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Kjøp et: Black Logitech Internet Navigator Keyboard SE (Norwegian, USB/PS/2) Veldig bra! (Legg merke til den forbedrede linken) Skal du kjøpe et dyrere tastatur vil jeg annbefale det som det linkes til over. Det er det beste tastaturet jeg noensinne har brukt, og det har et pent design også. Annbefales på det sterkeste. ¨¨ Ja, absolutt det beste alternativet! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 og skulle det gjøre det, så får du nytt.Nei du får ikke ett nytt om du ødelegger det, men om det slutter å funke får du nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå