Gå til innhold

Hva bør jeg samle på?

Appelsinmakt

Anbefalte innlegg

Ohoy!

Nå har jeg si( r )klet litt rundt på Film-forumet og må si det er mye spennende å lese. Som dere muligens ser er jeg nokså ny her og lurte på hva jeg burde sjekke ut av filmsamlinger og tråder.

Jeg har i teorien lyst til å bli en liten moviebøff, men trenger litt hjelp med å begynne. Noe jeg burde melde meg inn i?

Takk for all respons! :)

Endret av Appelsinmakt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt råd er å bare begynne å se mye film. Lurer du på hvor du skal begynne eller hva som er bra er det bare å ta et søk etter tråder som omhandler folks favorittfilmer, favorittregissører, nevneverdige filmer, lister over beste skuespiller/regissør/film osv. Etterhvert som du ser filmer finner du fort hva som appellerer til deg, og du vil etterhvert få et godt bilde av hvilke regissører og hvilke filmsjangre du selv liker best. etter et par hundre filmer blir det lettere å lettere å velge nye filmer å se og når du til slutt har pløyd deg gjennom hva som er verdt å se fra tidenes morgen til i dag kan du kalle deg en filmbøff. Forbered deg på tusenvis av timer med fantastisk film og en lommebok som skriker av smerte.

Lenke til kommentar
Vet ikke om jeg har lov til og si dette, men hvis du vill melde deg inn i en film klub så burde du melde deg inn i Homeenter Filmclub. Åpnings pakka er 5 filmer til prisen av 1.

Vel, takk for tipset uansett :) Virket da som en god deal.

Mm. Jeg har handlet hos homeenter i 2 aar. Jeg er veldig fornQyd. De har ett eget bonus system og ofte veldig gode tilbud !

Lenke til kommentar
Vet ikke om jeg har lov til og si dette, men hvis du vill melde deg inn i en film klub så burde du melde deg inn i Homeenter Filmclub. Åpnings pakka er 5 filmer til prisen av 1.

Vel, takk for tipset uansett :) Virket da som en god deal.

Mm. Jeg har handlet hos homeenter i 2 aar. Jeg er veldig fornQyd. De har ett eget bonus system og ofte veldig gode tilbud !

Det skal jeg se nærmere på :)

Lenke til kommentar

http://www.lovefilm.no/home.do

Her kan du leie filmer for en hundrings i måneden. :)

Funker fint her, for oss som vil prøve filmer før man evt. kjøper dem.

Vi betaler 139,- i måneden for å leie 2 filmer samtidig. Når vi sender filmene tilbake (portofritt i medfølgende konvolutt) så får vi innen et par dager to nye filmer i postkassa. Vanskelig å få til mer enn 2 filmer i uka pga. postgang, men det er ikke en u-pris å betale 139,- for å se 8 filmer i måneden. Man kan beholde filmene i så mange dager man ønsker selv, men man får jo ikke nye filmer før man har sendt tilbake dem gamle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...