LysDiode Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Hei! Lurer på en ting.. Er det store forskjeller mellom størrelse på klær mellom merkene. F.eks: Er en Large hettegenser fra Volcom (omtrent) likestor som en Large hettegenser fra DC/WESC/eller whatever,..? Mvh Mich Edit: Skriveleif Endret 24. februar 2009 av BenAus Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Både og. Blir som samme greia med sko også. Noen sko er veldig store for størrelsen, og noen små. Det eneste du kan gjøre er og prøve genserene. For det kan være en vledig forskjell noen ganger. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ja. Det kan være store forskjeller mellom størrelse på klær mellom merkene. Men nå har du jo nevnt merker som er nokså "like". Men er du i tvil så prøv dem. Er det snakk om å kjøpe over nettet ville jeg ha sendt en mail til dem og spurt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Nå nevner du typpiske "skate" merker og mesteparten av dem kjøper bare ensfargede gensere fra Fruit of the Loom og trykker logoen sin på div steder. Så har du prøvd en har du prøvd alle Vet ikke om det er sånn med alle merkene, men det er hvert fall min oppfattning at de fleste gjør det. OT men personlig syns jeg det er helt på trynet. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Takk for alle svar! Volcom er litt annerledes da.. De plasserer f. eks. sømmene på andre steder o.l.... "Youth Against Establishment" OT: Selv skater jeg ikke, men står aktivt på twintip og "vi" har jo importert brett-stilen, så jeg føler meg fullverdig til å bruke "skateklær" Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 OT: Selv skater jeg ikke, men står aktivt på twintip og "vi" har jo importert brett-stilen, så jeg føler meg fullverdig til å bruke "skateklær" Godt å høre at ikke alle kjører på med Fruit of the Loom og moser på en logo og kaller det "sitt" tøy. Står mye på ski/twintip selv, men har ikke helt den stilen Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Jævlig stor forskjell på skjorter. Jeg har "samme" størrelsen på fire forskjellige, men de varierer fra XS, S, M og L. Synd man ikke kan bruke én standard. Endret 24. februar 2009 av Erik den Raude Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jævlig stor forskjell på skjorter. Jeg har "samme" størrelsen på fire forskjellige, men de varierer fra XS, S, M og L. Synd man ikke kan bruke én standard. Det er jo det på sjorter, der har du ant cm i Norge eller tommer som de bruker i England hvert fall. Dette er som oftest i snippen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå