Gå til innhold

[LØST] Spørsmål ang. størrelser på tøy..

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på en ting.. :roll:

Er det store forskjeller mellom størrelse på klær mellom merkene.

F.eks: Er en Large hettegenser fra Volcom (omtrent) likestor som en Large hettegenser fra DC/WESC/eller whatever,..?

Mvh Mich

Edit: Skriveleif

Endret av BenAus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå nevner du typpiske "skate" merker og mesteparten av dem kjøper bare ensfargede gensere fra Fruit of the Loom og trykker logoen sin på div steder. Så har du prøvd en har du prøvd alle :p

Vet ikke om det er sånn med alle merkene, men det er hvert fall min oppfattning at de fleste gjør det.

OT men personlig syns jeg det er helt på trynet.

Lenke til kommentar

Takk for alle svar!

Volcom er litt annerledes da.. ;)

De plasserer f. eks. sømmene på andre steder o.l.... "Youth Against Establishment" :thumbup:

OT: Selv skater jeg ikke, men står aktivt på twintip og "vi" har jo importert brett-stilen, så jeg føler meg fullverdig til å bruke "skateklær" :p

Lenke til kommentar
OT: Selv skater jeg ikke, men står aktivt på twintip og "vi" har jo importert brett-stilen, så jeg føler meg fullverdig til å bruke "skateklær" :p

Godt å høre at ikke alle kjører på med Fruit of the Loom og moser på en logo og kaller det "sitt" tøy.

Står mye på ski/twintip selv, men har ikke helt den stilen :p

Lenke til kommentar
Jævlig stor forskjell på skjorter. Jeg har "samme" størrelsen på fire forskjellige, men de varierer fra XS, S, M og L. Synd man ikke kan bruke én standard.

Det er jo det på sjorter, der har du ant cm i Norge eller tommer som de bruker i England hvert fall. Dette er som oftest i snippen da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...