Gå til innhold

Samsung T240 vs Benq E2400HD - trenger svar litt fort pga tilbud

Graimer

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal kjøpe meg en ny 24" til maskinen min, og trenger hjelp med å velge. Begge disse skjermene(se tittel) er på tilbud hos komplett nå, så tenkte jeg skulle slå til før tilbudet var over. Noen som har erfaringer og tips om hvem jeg burde velge? Jeg bruker skjermen til xbox360 spilling, og se på film med pc eller xbox. Litt weblesing, skole osv og, men primært film og spill via xbox. Jeg vet at Samsung T240 er 16:10(har 1900x1200), noe som vil strekke bildet på xbox litt og gi sorte kanter i film, men har hørt at dette ikke er spess merkbart. E2400HD har derimot 1920x1080, noe som betyr at jeg vil tape litt skrivebordsplass. Ellers er de ganske like. Det som gjør at jeg er usikker er at jeg tror E2400HD har mindre backlight bleed. Samsungen er kjent for å ha litt mye backlight bleed MED MINDRE du får en skjerm med versjon X-xxxxxAx-xxxx eller no sånnt(den Aen som nest side bokstav i midtrekka hvertfall). Fordi da har skjermen et Samsung panel(som er perfekte), og ikke noe CPT,COM, eller andre med problemer.

Noen som kanskje har en T240 fra komplett som kan sjekke versjon nummer på skjermen deres og skrive her, så jeg kan se hvordan paneler komplett kanskje pleier å motta. Fordi hvis sjangsen er der at jeg kan få samsung panel, så velger jeg den uansett.

Noen andre som har E2400HD og vet no om backlight bleed der?

Takk, trenger svar helst litt fort pga tilbudsperiode.

Endret av Graimer
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...