bruktCDplate Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hva kreves for å komme inn på forkurs? Hvis det ikke kreves noe fagbrev, kan jeg da gå 2 år på byggfag, ikke gå noe læretid, men hoppe rett innpå forkurs, for så å gå byggingeniør? Takk. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) stemmer, kommer inn etter 2 år byggfag. uten lærlingtid. Endret 22. februar 2009 av datastol Lenke til kommentar
bruktCDplate Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Ok, takk! Ligger på rundt 4,5 i snitt, ikke så veldig glad i skolen, tror jeg kunne klart å komme meg igjennom et slikt løp? Noen som kan fortelle litt om hva man gjør på skolen, er det veldig vanskelig stoff? Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Alle som har fagbrev eller studiekompentanse kommer inn på forkurs. Snittet har ingen betydning. Angående stoffet så er det mye vanskelig stoff, halvparten som begynner slutter før eksamen. Halvparten av de som møter opp på eksamen består. Endret 22. februar 2009 av RunarL Lenke til kommentar
bruktCDplate Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Det var ikke spørsmålet. Er det vanskelig å komme seg igjennom en bachelor grad? Er det tungt stoff, osv?? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ja. Det er tungt stoff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå