Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mitt første møte med sex

Gjest Guest_Morten_*

Anbefalte innlegg

Jeg kan også hoste opp et par tips. Det ene er at det blir ikke bedre av at hun ligger og ser på at du febrilsk prøver å riste liv i ditt stakkars lem. Be henne derfor om å stille seg på alle fire med ansiktet bort fra deg. Det andre tipset er glidemiddel. Jepp, polér kølla med glidemiddel, og du har sannsynligvis en langt bedre mulighet for å få den hard enn om du gjør det tørt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest manac

Jeg må selv innrømme her at jeg ser meg enig med trådstarter.

Fikk meg kjæreste, og visste vi kom til å ha sex en kveld vi begge skulle på fest da vi hadde pratet om det.

Staken var det ikke noe problem og jeg kom jo lett inn.

Når det skjedde må jeg innrømme at jeg ble enormt skuffa, og mistet en god del sexlyst etter dette. Det ble heller ikke bedre de neste gangene vi hadde oss, og livets "Store ting en gledde seg til" ble kanskje noe av det siste jeg tenker på i hverdagen nå.

Lenke til kommentar
Jeg må selv innrømme her at jeg ser meg enig med trådstarter.

Fikk meg kjæreste, og visste vi kom til å ha sex en kveld vi begge skulle på fest da vi hadde pratet om det.

Staken var det ikke noe problem og jeg kom jo lett inn.

Når det skjedde må jeg innrømme at jeg ble enormt skuffa, og mistet en god del sexlyst etter dette. Det ble heller ikke bedre de neste gangene vi hadde oss, og livets "Store ting en gledde seg til" ble kanskje noe av det siste jeg tenker på i hverdagen nå.

Sex er ikke så gøy dem første gangene. Det er slitsomt, fomlete og man føler man ikke får det til. Men etterhvert med litt trening blir det mye bedre

Lenke til kommentar

Jeg hadde det godt første gang. Det varte ikke lenge, men det var søren meg digg!

Det ble heller ikke bedre de neste gangene vi hadde oss, og livets "Store ting en gledde seg til" ble kanskje noe av det siste jeg tenker på i hverdagen nå.

Prøvd å piffe opp sexlivet?

Lenke til kommentar
Prøvd å piffe opp sexlivet?

Å "piffe opp sexlivet" er vel ikke akkurat det mest aktuelle når man praktisk talt står i startgropen når det gjelder sex. For de fleste så begynner nok sexlivet på et ganske så kjipt nivå, men det blir fort bedre uten at man trenger å foreta seg noe spesielt, og jeg vil tro at de fleste vil oppleve at det blir bare bedre og bedre i mange år fremover.

Lenke til kommentar

Sant det mange seier her!

Eg skal ikkje skryta på meg noko breidt sexliv, men har hatt det med nokre få.

Første gang i edru tilstand; ei jente eg knapt kjente, men hadde (seksuelle) følelsar for. Fikk den ikkje heilt igang, mykje grunna manglande foreplay, og nervøsitet fordi det var min første gang.

Andre gang var med min daverande kjæraste, og me hadde vert saman i nokon veker før me gjorde det for første gang. Det hjalp! Eg følte meg mykje tryggare og det gikk fint som bare det alle gangane =)

Tredje gang var på fylla, og da var ikkje junior heilt med på notene :p

Slapp av, du er nok ikkje homofil, eller aseksuell. Men blandingen av alkohol, nervøsitet, feil forhåpninger, mangel på følelser og manglande erfaring gjorde nok utslaget.

Bli kjent med jenta du har sex med, så går det som smurt.

Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Gjest Big_bang

Alc er jo et bedøvende veske, så om det ikke går ut over reisningen din så går det mest sannsynelig utover de kroppslige følelsene dine...

I mitt tillfelle, drikker jeg å har sex.... så sliter jeg med å komme...

Når det kommer til angsten din, så er det noe du er nødt til å jobbe med.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Hvordan går det med deg trådstarter?

For at du ikke skal føle deg alene i den situasjonen du er så kan jeg si at jeg har befunnet meg i eksakt den samme situasjonen som deg. Bare at for meg var det enda verre ved at jeg kjenner den aktuelle jenta godt og at det dermed ligger på netthinna til begge to hver gang vi møtes.

Har også hatt det vansklig psykisk etter det som har skjedd..

Endret av White Fox
Lenke til kommentar

Føler jeg har hatt mye til felles med TS og denne historien høres mye ut som min første erfaring (som gikk all the way).

Jensen junior var bare halvveis oppegående og dama lå der stiv som en stokk og gjorde ingenting , hun var faktisk (etter mitt uerfarne syn) enda dårligere enn meg i senga. Hele episoden var bare latterlig og vond. Føltes mer ut som en lang, tung og ekkel treningsøkt på et helsestudio. Tenkte flere ganger at "nei, dette går ikke" og var like før jeg skulle gi opp. Jeg kom til slutt sånn halvveis med et nødskrik men kunne godt bare holdt det inne da det var like vondt som resten av opplevelsen.

Etter min episode følte jeg mye av det du (TS) gjør nå. Heldigvis har jeg vokst det av meg og er nå tilbake til å være optimist. Fremdeles uerfaren men klar til å gjøre en god innsats :)

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter_Morten

Takk for all god tilbakemelding. Det har nå godt noen måneder siden denne ubehaglige hendelsen inntraff, og da kan man se på det hele i et litt annet lys. Jeg kan jo starte med å fortelle litt om hvordan det hele utartet seg i tiden etter min første post;

Når jeg i dag leser førsteposten, må jeg si at jeg kjenner meg godt igjen i det jeg skrev. Jeg var mildt sagt ikke høy i hatten de påfølgende ukene. Som jeg skrev ble dette et oppgjør med min seksualitet og følelsesliv. Jeg var livredd for å ha ”sluttet” å fungere emosjonelt, og spekulerte lenge i om jeg var homofil eller aseksuell.

Som alle vet, leger tiden de fleste sår, og jeg er oppegående nok en gang. Sexlysten er tilbake der den var før hendelsen, og i så måte er alt ved det normale. Jeg har ikke hatt noen seksuell erfaring siden, og jeg har bestemt meg for å vente med dette til jeg treffer en jente jeg er trygg på. Jeg er ingen Don-Juan, og min mangel på selvtillit spiller nok en stor rolle her. Jeg kan rett og slett ikke risikere den samme ubehaglige opplevelsen igjen. Da er det bedre å vente til jeg kommer i en situasjon hvor jeg føler meg trygg. Jeg har innsett at One-night-stands ikke er noe for meg, og at jeg må ha følelser for jenta for at det seksuelle skal fungere.

Fra tid til annen når jeg får tid til å tenke, kan de ubehaglige minnene nå overflaten. Da tenker jeg ofte på hva jeg kunne gjort annerledes, hva jeg gjorde feil etc. Jeg vet i innerst inne at disse tankene overhodet ikke er rasjonelle, og takler situasjonen ved å heller se det positive i opplevelsen. Jeg har jo tross alt lært meg selv bedre å kjenne.

Jeg er sikker på at jeg hadde urimelig høye forventninger til sex, og at jeg må kjøre ned forventningene en god del hakk før neste runde :).

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...