Amatus Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det blir én av dem, men hvilken det blir, er et meget, meget godt spørsmål. Noen som eier én av disse telefonene som kan gi meg råd/anbefalninger? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det koker ned til om du vil ha touch-skjerm eller ikke. De er jo veldig like. Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Vel, G900 har WLAN, den andre ikke. Men den sies å ha lang reaksjonstid også, er ikke så begeistret for det (har ikke prøvd den selv, er derfor vanskelig for meg å vite hva som menes med det). Liker også store skjermer; touch-funksjonen er imidlertid ikke noe jeg trenger... Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) C902! G900 er treig, lite brukervennelig, dårlig touchskjerm, irriterende oppsett. Også er den veldig plastikk! Endret 23. februar 2009 av Rs125 Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg er enig, har egentlig bestemt meg for å velge den. Lenke til kommentar
covah Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Dette er telefoner ment på helt forskjellige markeder. Å sammenligne de 2 er derfor vanskelig. C902 er en "dum" kameratelefon, mens G900 er en smart bedriftstelefon som kjører UIQ, SE's Symbian (som forøvrig er lagt ned). Personlig har jeg en G900, og ville ikke ha byttet til C902. Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Saken er den at jeg trenger en liten og kompakt telefon, gidder ikke en til av de store multifunksjonelle telefonene igjen (har hatt min K800i i over to år nå). Trenger en telefon som jeg kan stikke ned i lomma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå