Chris2407 Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Noen ide om hva jeg kan gjøre?? Er det trygt å skru av pc'en ved å holde inne knappen å skru den av eller må jeg bare la den stå på?? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Må man, så må man Alternativt er å trykke ctrl+alt+del og se om du får lukket combofix og kjørt opp explorer.exe Endret 24. februar 2009 av norbat Lenke til kommentar
Chris2407 Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Må vel nesten bare gjøre det da siden det ikke har skjedd no på nesten 2 timer, og skal tidlig opp på skolen i mårra :!: Så får jeg vel heller kanskje prøve på nytt i morgen å se hva som skjer Lenke til kommentar
norbat Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Du kunne ha forsøkt å kjøre combofix fra sikker modus (tapp F8 under oppstart) og sett om det hadde gått bedre. Normalt så tar det ikke lengre enn 10-15 min. å kjøre combofix. Endret 24. februar 2009 av norbat Lenke til kommentar
Chris2407 Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Kan gi det et forsøk før jeg legger meg Lenke til kommentar
Chris2407 Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Ser ikke veldig lovende ut det heller får akkurat samme melding om "The system cannot find the batch label specified -- Check_Hal" Er det noen andre muligheter som ikke har med combofix å gjøre?? Siden det ser ut til at det ikke vil fungere!! Lenke til kommentar
norbat Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Får du kjørt en rask skann med Malwarebytes? Post loggen dette programmet lager: DDS.scr Lenke til kommentar
Chris2407 Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Prøvde MBAM akkurat nå og nå fikk jeg åpnet det og kjørt en raks skann og den fant fire objekter. Legger ved loggen hvis noen er interesert i den: Kjørte også DDS.scr så legger ved loggen der også: mbam_log_2009_02_24__23_53_24_.txt DDS_2.txt Attach_2.txt Endret 24. februar 2009 av Chris2407 Lenke til kommentar
norbat Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Det mbam fjernet hører til et rootkit og det er antakelig det som har gjort at det har vært vanskelig å kjøre programmene. Combofix fjernet også noen filer som hørte til dette. Du må ikke sitte opp lengre nå, når du skal på skolen i morgen, men deretter kan du fortsette med følgende (i morgen): Avinstaller combofix ved å skrive combofix /u i kjør-feltet (start-kjør). Last ned CCleaner. Start programmet. Gå til 'Valg'->'Avansert'. Fjern avkryssingen framfor: "bare slett midlertidige filer......." Klikk på 'Renser' og deretter 'Kjør CCleaner'. Restart pc'n Last ned ny combofix og prøv å kjør programmet igjen. Post loggen om programmet kommer seg helt gjennom skannen. Fortell hvordan pc'n kjører. Lenke til kommentar
Chris2407 Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg skal gjøre dette, men tror jeg får gjøre det i morgen Legger ut loggen etter at jeg har fått gjort det i morgen etter skolen Lenke til kommentar
Chris2407 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Fikk kjørt CCleaner og nå har jeg fått kjørt combofix! Her kommer loggen: log.txt Endret 25. februar 2009 av Chris2407 Lenke til kommentar
norbat Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ser greit ut. Hvordan kjører pc'n? Lenke til kommentar
Chris2407 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Ser ut til at problemet er løst! Har i hvertfall ikke hatt noen problemer enda Så jeg takker for all hjelpen jeg har fått Lenke til kommentar
norbat Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Avintaller combofix ved å skrive combofix /u i kjør-feltet (start->kjør) Dette vil også nullstille systemgjenopprettingen slik at du ikke blir infisert ved en evt. gjenoppretting senere. Sørg forøvrig at Java, Flash player og Adobe reader er oppdatert i tillegg til Windows. Surt trygt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå