Glassflasken Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 It's not the fart that kills you, it's the smell ,- sier petter solberg, men noen som har klippet når han sier det? hadde vært utrolig morsomt liksom Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Mine innlegg Den med skihopperen også: "How do you jump so long?" "You need a good fart" Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg tror ikke Petter Solberg har sagt akkurat det der. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 jo!! søk på setningen på internett, men hva mener du med mine innlegg? Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hvis man har skrevet i en tråd, kommer den under "Mine Innlegg" i venstre spalten, der ved brukeren din. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 ja men hvorfor skriver du mine innlegg? hva mener du liksom? ;P skal jeg gå på mine innlegg? å hva så liksom? hva skal jeg da trykke på? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Nei, men han får lettere tilgang til tråden ved at den havner i hans "mine innlegg". Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 ja og hva er liksom poenget? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) At han skriver i tråden for at den skal havne i hans innlegg, slik at det blir lettere for ham å følge med i fremtiden. I dette tilfelle fordi han også er interessert i denne filmen, som jeg ikke tror eksisterer, fordi setningen det er snakk om virker mer som en Petter Solberg-parodi enn som noe han faktisk har sagt. Endret 22. februar 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 åja, skjønte det nå Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 haha...! Har også lyst til å se denne filmen, har kun hørt utsagnet (kan man si det?) Lenke til kommentar
Steina Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Dette er nok som Isbilen sier ja, en Petter Solberg-parodi. Denne setningen har eksistert i maaange år, og jeg vil nok tro at den også ble oppdiktet lenge før Solberg sin periode. Lenke til kommentar
Larsolini Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Skråsikker på jeg hørte det sitatet lenge før Solberg ble kjent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå