John-86 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Finnes det en eller annen knapp som gjør sånn att jeg slipper å se han jævla nepa se igjennom hver fae*s replay som kommer? hvis ikke så er det en skandale att EA ikke har fått med seg att 60% av folkene som spiller fifa online er folk som har store problemer med livet seg og derfor tar det ut over oss som faktisk bare er ute etter å bli "ferdig" med matchen kjappest mulig. John som er dritt lei av å se lagoppstillinger og match highlights før øg etter kamp fordi andre liker bedre å se hva dem har gjort enn å prøve å gjøre det igjen Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Nope. Var slik mulighet i fifa08, men tror det var en bugg Må nok smøre deg med tolmodighet å ja, jeg vet det er surt å se motstanderen scoore mål. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 har du ikke mer å irritere deg over?! Værre med alle jævla forbanna quitterene!! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Nå har ikke jeg testet fifa 09 online med xbox, men på ps3 er det bare å trykke x, så hopper man glatt over reprisene.... dessverre. Det aner meg at du ikke scorer mange fine mål i løpet av en kamp?? Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Haha, Han snakker om online Sherlock. Når man spiller online så må begge spillerene trykke X for å hoppe over repriser eller lagoppstillinger før kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå