HOHOHOHO222 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Vet ikke hvordan alle andre føler det, men jeg syns komplett.no reklamen som har kommet nå er utrolig irriterende. Den ødelegger designet på siden og. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Enig. Heldigvis har jeg fjernet all reklame på macne jeg bruker i stua. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Høh? Reklame? Hm, det er en stund siden... Har du et bilde som du kan legge ved, sånn at jeg får sett hvordan det ser ut hos vanlige folk som ikke bruker Firefox+Adblock eller Opera? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ja da, glem oss som bruker Safari + Saft.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Skjermskot kan de sjå her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1078286 https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13157744 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1077789 Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Den komplett reklamen gjør sånn at jeg må scrolle ned for å komme til forumet. Irriterende! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det ser ikke slik ut her. Firefox. Ser faktisk bedre ut enn før. Nå er den mer integrert og jeg slepper scrolling. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 jeg la egentlig ikke merke til komplett reklamen før TS sa det..kanskje dårlig reklame for komplett da men:p Eller kanskje jeg automastisk ga f...Men det brukes firefox her å. Og slipper å scrolle, så kanskje derfor jeg ikke har lagt merke til den så mye. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det ser ikke slik ut her. Firefox. Ser faktisk bedre ut enn før. Nå er den mer integrert og jeg slepper scrolling. Du har det slik, fordi du ikke bruker det dynamiske designet. Jeg har dynamisk design, Firefox og sliter med den reklamen som står helt malplassert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Føler reklamene fra Komplett har fungert helt fint før, mens nå blir den mye mer trykket opp i ansiktet ditt, noe som virkelig setter en demper på "gladfølelsen" når en surfer, imo. Samme med Nextgentelreklamen i venstre kolonne, mellom forumkategoriene og "kontrollpanelet" eller hva en vil kalle det. Stygt og grusomt irriterende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Høh? Reklame? Hm, det er en stund siden... Har du et bilde som du kan legge ved, sånn at jeg får sett hvordan det ser ut hos vanlige folk som ikke bruker Firefox+Adblock eller Opera? ganske lett å deaktivere Adblock bare for å se. Det gjorde jeg nå og jeg er glad jeg har installert adblock nå, det er en fryd å surfe hw.no med adblock Endret 28. februar 2009 av Kron Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Den var dråpen som fikk meg til å orke å instalere adblock igjen. Greit med reklame. Ugreit med reklame som beveger på seg. Ugreit med reklame i sterke farger som beveger seg. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Nå er den helt borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg