zenzor Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg vil bare fraråde å kjøpe abit at7 max 2. Kortet mitt tok kvelden etter 3 dager, eller med andre ord biosen. Jeg har derfor byttet til Asus A7N8X Deluxe og det virker helt uten problemer. Hvis man ser på tester rundt om så ligger kort som Asus A7N8X Deluxe som kjører Nvida nForce2 chipset noe høyere i ytelse enn VIAKT400 chipset basserte kort som Abit At7 Max 2. Denne feilen som oppstod hos meg skjer jo sannsynlighvis ikke på hvert kort, men hvis man ser kun på testresultater så var jeg ikke i tvil hva jeg skulle kjøpe etter at7max2 kortet tok kvelden. Som du kanskje skjønner så kjøpte jeg abit kortet bare fordi jeg var en stor abit fan fra før :oops: , men nå er det slutt!! Nå er det Asus for alle penga! Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Du må ikke ta alt fra Abit under en sko! Jeg har hadd dette kortet siden nyttår og ikke hadd noe problemer med det. Det er jo egentlig bare teit av deg å fraråde folk til å kjøpte dette kortet for at du har fått ett kort der det kanskje var en produktfeil eller lignende. Dessuten hører denne posten under "Off Topic" Lenke til kommentar
zenzor Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Jeg ønsker ikke og støte noen, men bassert på tester så ligger Asus A7N8X Deluxe noe over ytelsesevnen til Abit At7max2 kortet. Bare så det er sagt så er dette bare min subjektive mening og er ikke tellende i stor grad! (PS. Jeg kjører et Abit skjermkort og er meget fornøyd med det!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå