Benifisken Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hei. Jeg driver et lite transportfirma som har en stor kundedatabase. Jeg ønsker å plotte alle mine kunder med navn, adr, tlf, mail osv.. samt at man kan lage faste reise ruter.... Jeg har prøvd TomTom i en lengre periode men er vanskelig og redigere derfor ønsker jeg meg en løsning der jeg kan bruke outlook . Har noen erfaringer med Autoroute 07 fra MS? Jeg håper at det er anfre som kan dele sine erfaringer med meg. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg har prøvd TomTom i en lengre periode men er vanskelig og redigere derfor ønsker jeg meg en løsning der jeg kan bruke outlook . Har noen erfaringer med Autoroute 07 fra MS? Jeg håper at det er anfre som kan dele sine erfaringer med meg. Hei, alle windowsmobile enheter (gps og pda'er) kan man legge inn tomtom på. Her kan du navigere til kontaktlisten som ligger i pda/telefonen. Og den listen syncer med outlook. Jeg har ikke forsøkt det siden tomtommobile for 3 år siden, og ikke hatt like tung bruk av det som du planlegger, men still spørsmålet ditt på Tomtom eller smartmobil forumet, så er det sikkert noen der med mer efaring enn meg. http://www.tomtom.nystul.no/forum forum.smartmobil.no (ser ut til å være ned når dette blir skrevet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå