MVR Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Eg kom vidare i UKM!Eg kan ta 50 gode armhevningar, til tross for at eg trener tricieps og bryst svært lite! Eg har verdas beste musikksmak, etter min meining! Cool! Alt det der kan man faktisk skryte av! Hvor du deltok i UKM, og hva du gjorde? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Har skummelt lite å vise til som er verd å skryte av så jeg lyver på meg en enorm penis tenker jeg. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Er god til og stå på, synes jeg. Selv om min fysiske form er som et kålhode så prøver jeg, og får det til. Skulla ha vært i millitæret. (At briller er en hindring er latterlig). Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Kan vel skryte på meg at jeg er en relativt god hockey spiller på elite nivå. Jeg har en dyp, tung og seig musikksmak, noe jeg er stolt over. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Har skummelt lite å vise til som er verd å skryte av så jeg lyver på meg en enorm penis tenker jeg. kan lyve litt om penis jeg også;P ikke bare er den enorm i lengde og vidde. den er også gudsbenådet. den gir den heldige selve opplevelsen av å nå den syvende himmel på jord. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 God til å stå på hva? Han er god til å stå på. Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 God til å stå på hva? Han er god til å stå på. God til å ta i ett tak, ikke gi seg med andre ord (if you still didnt get it) Hm var da flere i troppen min som hadde briller. 2-3 ihvertfall. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Eg blei oppringt fordi fylkesmønstringa ville ha meg til dommer, men kan ikkje for eg skal spele sjølv! Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg var grusomt syk når jeg var liten. Aldri vært syk siden. Takker dyrene for det. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg er stolt over å ha kommet på 3.plass i Norway Cup Lenke til kommentar
SiMoB Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg tok akkurat en løpetur! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Karakter 6 på matteprøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå