Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Har ikke mye og skryte med , untatt en stooooor pikk deilig utsende , masse penger . Alle damene elsker meg , Som du kan se .... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 har slått 2 hole-in-one. 1. fra ca 120m og 2. fra ca 155m. slå den! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 - Jeg har dame - Jeg er et vandrende fotball leksikon - Jeg har aldri kjøpt meg venner Lenke til kommentar
Espein Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg kjenner en som har vært på skolen fra dag 1. Ingen fravær noe gang. Han går nå i VG1 og har enda ikke vært borte fra skolen en eneste dag Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg oppdaget at det var orddelingsfeil i tittelen. Lenke til kommentar
swahili Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 har slått 2 hole-in-one. 1. fra ca 120m og 2. fra ca 155m. slå den! Jeg fant ut at SLIguy ikke kan regne! Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg har ... sniffet løs snu? Lenke til kommentar
swahili Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 hæ? Oisann, jeg trodde først du mente at du hadde slått to hole-in-one og så skrev du: 1. ......... 2. ............. så jeg trodde du hadde slått to fra samme lengde og en fra en annen lengde. My bad Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) all forgiven;) edit: 2 forskjellige hull med 2 forskjellige distanser, fra 2 forskjellige baner. Endret 4. mars 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har krysset (gått igjennom/ dykket ned i) daath, men vil ikke skryte på meg noen tittel ettersom jeg enda ikke er helt ferdig klifoten. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 jeg har foret opp en gris som veier 300 kg. den skal snart spises. nam nam Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg ga navn til spillverket.no! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Jeg kan knyte skoene mine. HELT selv! og igår lagde jeg matpakka mi alene! bortsett fra det så kan jeg skryte av at jeg ikke er et menneske som skryter! edit: nei, da forsvant den Endret 4. mars 2009 av Valkyria Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg har en enorm penis, og en IQ på over 250. Jeg har en større penis, og en IQ på over 300. Jeg har størst IQ og en penis på over 9000 Jeg har en penis og kan bruke den! Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Tja-a... - jeg har hus, et fly, lappen og tre biler i USA - aldri røyka eller snust - fullført førstegangstjenesten (virker som det er altfor mange som sniker seg unna, fikk forøvrig jobbe der jeg ville) - personlig rekord i våkedøgn: 7,5/182 timer - ingen gjeld Utover dette er jeg en normal dude Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 - I militæret fullførte jeg nesten sist av alle i troppen på 3 km løpetest under rekrutten. Ca 16 minutter. Mot slutten av førstegangstjenesten var det ny test, fullførte først, best i troppen, med en tid på 11:19. Fikk ros av artillerijegerene som stod og så på. - I militæret løp jeg 15 kilometern, men tok feil løype (snarvei, uten å vite det) og ble diska, men tok den på nytt FRIVILLIG 2 dager senere og FORBEDRET tiden min med den opprinnelige løypa, som var lengre. - Fullførte 3 mila i militæret til fots med sokken full av blod og krampe i begge leggene, uten å avbryte!!! Fe faen.... - Reddet livet til en person med dype selvmordstanker flere ganger, jeg hjalp til og støttet over en 3 måneders periode uten å tenke på meg selv en eneste gang. Var ofte oppe hele natta og måtte på jobb 8-10 timer dagen etterpå. - Ble far. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg er FLINK FLINK FLINK FLINK FLIIIINK Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Eg kom vidare i UKM! Eg kan ta 50 gode armhevningar, til tross for at eg trener tricieps og bryst svært lite! Eg har verdas beste musikksmak, etter min meining! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå