Gå til innhold

Parabol på radeon 9700 all in wonder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Eg har erfaring med SkyStar 2 og www.progdvb.com

Ser viasat med det. Du trenger litt ekstra greier til Progdvb for og få det til... Koder etc.

du må også ha eit DVB kort (SkyStar 2 er fine om du har bra pc)

Bruker det til internett også nå.

Lenke til kommentar

Jeg har et Hauppauge WinTV Nexus-s DVB-s som er nevnt i en snarvei tidligere i tråden.

Dette kortet kan bruke både soft og hard mode for decoding av satelitt signal. Nesten all software både vanlig og pirat er laget for denne typen kort. Men støtten for skystar2 kort har også kommet seg i software i senere tid.

Jeg har lest at det går an å ta ned alle de knekte kodesystemene med dette kortet uten abb. så har man flere hoder på parabolen el. motor er tv verdenen åpen.

for ikke å snakke om internett for den som bor utenfor bredbånds strøk. her finnes det også en del software som ikke er offisiell...

Dette havnet vel noe utenfor starten på tråden, men dette er hva du trenger for å få ned satelitt tv til pcen.

all in wonder kortene er derimot kjempefine hvis du bor på et sted med kabel-tv, sålenge det ikke er noe ekstra koding av signalene..

Gjør noen søk i satelitt forum på nettet så finner du lassevis av info.

Brumme

Lenke til kommentar

men poenget er det at man IKKE nødvendigvis trenger ca-modul til dvb-kortene!!!

Jeg sier fortsatt gå for DVB-S Nexus dette kortet støtter all programvare og leveres komplett med fjernkontroll.

God pris hos www.telebutikken.no 2400,-

multidec.wz.cz/en/ finnes en del software..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...