Henrikse Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Hei, Jeg har et creative soundblaster x-fi Xtreme audio (Link) i maskinen nå, men skal bytte. Bytter fordi det ikke funker med en del spill. Jeg kan fint lite om lyd, men hører mye musikk og trenger derfor et lydkort som leverer god lyd, men har ikke bruk for mange funksjoner. Det jeg trenger er derfor et enkelt og billig lydkort, men som lever god lyd. Jeg tenker på en pris rundt 400-500 kr, men jeg kan betale mer om det skulle bli nødvendig. Det kommer til å bli brukt til musikk og spill. Takker for hjelp Edit: Det kan være både USB og PCI, selv om PCI er å foretrekke. Endret 22. februar 2009 av Henrikse Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 https://prisguiden.no/product.php?product_id=56442 Er jo det som fungerer noenlunde i alle fall. Men vær obs på problemer. Lenke til kommentar
Henrikse Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg har Xtreme audio, men har lyst på et annet pga problemer. Tror ikke jeg har lyst til å bytte til Xtreme gamer istedenfor da. Er det veldig stor forskjell på lydkort, eller kan jeg bare ta ett som ser greit ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå