Admin'c Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 3dmark 2001 blir for stort å laste ned så jeg lurte på om det fantes en litt mindre (tenker mb nå), kortet er et matrox millenium g400 med pålimt vifte nå Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Har du ikke noen spill da? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Finnes sikkert noe bedre, men hva med GL Excess. Det er en Open Gl benchmark, lignene 3dmark. Om du laster ned den uten lyd er den på 3,1 Mb. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Et eller annet spill du kan kjøre i både D3D og OpenGL kanskje? DeusEx eller HalfLife? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Har unreal tournament Need for speed Battlefield (kortet har ikke støtte for T&L så det fungerer ikke) hva skal jeg skrive i command da?, har flere spill også spørsmålet er bare hvor de er, jo et til RTCW har jeg også liggende Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 ingen soom vet hvordan man belaster skjermkortet mye med disse spillene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå