K-canon Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Noen som gidder å prøve å forklar??? har illustator. Lenke til kommentar
Jonnvoll Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Kanskje jeg kan hjelpe hvis du kommer med en litt klarere problemstilling. Nå er det vanskelig å forstå akkurat hva problemet ditt er. Lenke til kommentar
K-canon Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Kanskje jeg kan hjelpe hvis du kommer med en litt klarere problemstilling. Nå er det vanskelig å forstå akkurat hva problemet ditt er. ja litt dårlig utganspunt her kanskje... ta denne som eks da skal bruke vinyl skjærer på dette eks. Men i hjørner/avrundinger blir det ikke rette kanter avrundinger om du skjønner? spesielt om det blir litt mindre også. har brukt vektoreye3 men oppnår ikke det resultatet jeg trenger.... Lenke til kommentar
Jonnvoll Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Regner med at du prøver å vektorisere symbolet. Les denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå