amb13 Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 har tenkte å kjøpe meg en dvd brenner. tenkte jeg skulle gå for en combi brenner (+ og-). da har jeg nå valget mellom sony dru-500a og nec nd-1300. hva er best? jeg har også prøvd å finne forskjellen på sony dru-500a og sony dru-500ax men ikke funnet noe forskjell. jeg lurt på om noen vet hva som er forskjellig? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Er det ikke kun firmware som er forskjellen på Sony`ene? Uansett så er det jo bare å oppgradere firmwaren på en DRU-500A som forøvrig er en kjempegod brenner Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Det meste tyder på at den kun er embalasje og firmware fra fabrikk som er forskjell på de sony modellene. Når man oppgraderer firmware er det svjv samme firmware som brukes på begge sony modellene. Dog er det verdt å merke seg at Sony har annonsert en ny modell, som skal brenne 4X R og RW, når denne kommer på markedet vet jeg ikke. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Har tenkt på å kjøpe denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...3&GrpID=10&s=pl Er det en god brenner? Noen grunner til å ikke gå for denne? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Det meste tyder på at den kun er embalasje og firmware fra fabrikk som er forskjell på de sony modellene. Når man oppgraderer firmware er det svjv samme firmware som brukes på begge sony modellene. Dog er det verdt å merke seg at Sony har annonsert en ny modell, som skal brenne 4X R og RW, når denne kommer på markedet vet jeg ikke. Sony DRU-500A brenner dvd-r på 4X med oppgradert firmware Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Dru-500a brenner 4xdvd-r med orginalfirmware. Og 4xdvd+r med oppgradert firmware. Den nye modellen derimot (tror den heter 510) brenner også RW i 4X Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Mente selvfølgelig dvd+r Men takk for påminnelsen, lett å bli sløv i varmen Lenke til kommentar
amb13 Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Den nye modellen derimot (tror den heter 510) brenner også RW i 4X hmm. aldir hørt om den. når kommer den i butikkene? vil den koste mer? Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Sony DRU-500A brenner dvd-r på 4X med oppgradert firmware Hubba Dette viste eg og denne downloaden har eg hatt foran meg på skjermen menne.. henta eg an ner ??? NAI!!! Nå har eg fått meg Sony DRU-500A og sgo likt å hatt denne upgradede firmwaren.. nogen som har linken te denne ?? Nogen som vett om et gudde gudd program te å kunne mekke/redigere eget oppsett når en vil snekkre DVD plate ?? ikke nevn Easy CD creator.. Nevn noen bedre og mer brukervennlig for en som vil lage ei grei MP3 DVD plate med full menystyring på TVen. plis ? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Sjekk på http://www.cdfreaks.com, de skal ha en link til firmware. Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Nogen som vett om et gudde gudd program te å kunne mekke/redigere eget oppsett når en vil snekkre DVD plate ?? ikke nevn Easy CD creator.. Nevn noen bedre og mer brukervennlig for en som vil lage ei grei MP3 DVD plate med full menystyring på TVen. plis ? Nå er jeg ikke sikker på om jeg skjønner dialekten din helt, men http://www.dvdrhelp.com/author er sikkert en grei start, evt starte på hovedsiden dems, finnes masse nyttig info på den siden og i deres forum. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Nogen som vett om et gudde gudd program te å kunne mekke/redigere eget oppsett når en vil snekkre DVD plate ?? ikke nevn Easy CD creator.. Nevn noen bedre og mer brukervennlig for en som vil lage ei grei MP3 DVD plate med full menystyring på TVen. plis ? Ulead DVD Movie Factory eller Ulead DVD Studio er to gode programmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå