KongKarlsen Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hei. Jeg har lagd en del film og redigert gjennom Sony Vegas, men jeg vil ta redigeringen et steg videre. Hva er det letteste programmet for spesialeffekter slik som blodsprut, store eksplosjoner osv? Mvh, Eirik Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg liker Adobe After Effects. Kan gjøre en god del med det programmet Lenke til kommentar
Jonnvoll Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ser ut som dette programmet har flere ting "forhåndslagd". Lenke til kommentar
nakken15 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Ser ut som dette programmet har flere ting "forhåndslagd". Du trenger ikke noe bedre en sony vegas :-) For og kunne ''lage'' blod sprut kan du for eks. bruke charma keyer (blue screen) effekten. www.Detonatingfilms.com www.videocopilot.net DEr kan du kjøpe blod, eksplosjoner og mye mer, så tar du charma keyer og så får du det inn i filmen ;-) Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Charma key? Du mener vel Chroma Key Lenke til kommentar
ERdetvirkeliglive Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Adobe after effects er tingen. Skjekk ut videocopilot.net for supre tutorials. Du kan også bruke Particle Illusion for f.eks. røyk, flammer etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå